listatkaa mulle koostumukseltaan pehmeitä ja helposti pureskeltavia ruokia... kiitos! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskaa

Vieras
rupee tuleen sosekeitot ja muut sopat jo korvista ulos ja kauhee nälkä neljättä päivää, kai sitä vois jo esim.muusia ja jauhelihakastiketta syödä...??

multa siis leikattiin toissapäivänä 4 viisaudenhammasta ja pureskeleminen ei tule kyseeseenkään :D

Mitenkä tuo leikkaus tapahtui? Kävikö kipeesti? Menikö miten pitkään? Itselläni kuukauden päästä ja jännittää/pelottaa ihan hulluna.. muutenkin jo hammaslääkäri kammo, niin ei paljoa naurata.

Mitenkä tuo leikkaus tapahtui? Kävikö kipeesti? Menikö miten pitkään? Itselläni kuukauden päästä ja jännittää/pelottaa ihan hulluna.. muutenkin jo hammaslääkäri kammo, niin ei paljoa naurata.

mulla tehtiin se nukutuksessa kun pelkään kans kun ruttoa ja lisäks olivat kaikki 4 niin hankalasti. joskus ennen kolmea ne mut nukutti ja viiden maissa lähdettiin kotiin..

nää jälkiseuraamukset on yhtä perkelettä, tikit kiristää, särkee, ei pysty avaan suuta kunnolla, ei pysty puhumaan, ei pysty syömään kunnolla, ei saa nukuttua.... mutta jokainen kärsitty minuutti on taas pykälä eteenpäin kohti tervehtymistä...!
tsemppiä sulle!!! :)

mulla tehtiin se nukutuksessa kun pelkään kans kun ruttoa ja lisäks olivat kaikki 4 niin hankalasti. joskus ennen kolmea ne mut nukutti ja viiden maissa lähdettiin kotiin..

nää jälkiseuraamukset on yhtä perkelettä, tikit kiristää, särkee, ei pysty avaan suuta kunnolla, ei pysty puhumaan, ei pysty syömään kunnolla, ei saa nukuttua.... mutta jokainen kärsitty minuutti on taas pykälä eteenpäin kohti tervehtymistä...!

Hieno homma, että voi nukutuksen saada! Mies kovasti väittänyt siinä asiassa vastaan.. Kauankohan tuossa paranemisessa sitten menee? Viikkoja varmaankin.. :/

Ei sulla tulehdus olisi päässyt leikkauksen jälkeen iskemään?

Jokainen tietysti toipuu eri tavalla, mutta aika hurjalta sun tilanne kuulostaa. Itse selvisin muutamalla buranalla leikkauksen jälkeen.

Erilaiset smoothiet

mehujäät

peruna/porkkanamuusi esim kermakastikkeella (pussikastike ok)

Kana-kookoskeitto oli omaa suosikkiani kun podin hampaita, en muista merkkiä mutta mikroruoka.