Listatkaa asioita, joita ette tekisi ikina..

En mä uskalla sanoa, että en ikipäivänä tekisi jotain tiettyä asiaa.
Tilanteet ja ajat kun muuttuu, voi joutua nielemään sanomisensa. Niin se eletty elämä opettaa... :whistle:

Mulla semmosiin lukeutuu huumeiden kokeilu, pettäminen, lapsen lyöminen, auton ajaminen kännissä... ja sit on näit "arkisempia" kuten kulkeminen minihameessa, pään kaljuks ajelu...

Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Mulla semmosiin lukeutuu huumeiden kokeilu, pettäminen, lapsen lyöminen, auton ajaminen kännissä... ja sit on näit "arkisempia" kuten kulkeminen minihameessa, pään kaljuks ajelu...

Ma en jaksa omaa listaa kirjoittaa, tahan siis vain tyydyn lisamaan murhan..

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kohta joku tulee tännekin sanomaan, että MITÄÄN ei voi tietää 100% varmasti :whistle: :whistle:

Juu, MITÄÄN ei voi tietää 100% varmasti :D Eiku oikeesti, ei voi tietää mihin ja miten tämä elämä meitä kuljettaa, parempi vaan kun ei koskaan sano ei koskaan...

Jaa tuota, mistäpä sitä vois olla varma? Esim. tappamisesta. Jos joku uhkaisi lapsiani, varmasti tappaisin jos ei muu auta. Otetaan esimerkiksi tilanne että joku hyökkäisi puukko kädessä lapsiani kohti ja mulla sattuis oleen ase laukussa, ampuisin epäröimättä.

Vaikea sitä on mistään olla varma. Ihminen voi hyvinkin seota ja tehdä omituisia asioita.

Miten voi olla varma ettei tekisi aborttia?

Jos jossain vaiheessa elämää tilanne muuttuisikin niin, että raskaus vaarantaisi henkesi, jatkaisitko mieluummin raskautta kuin tekisit abortin?

Yhteistyössä