Listataanpa romanttisia lahjoja miehelle?

?H
Miksi painepesuri ei käy?

Minä ostin miehelleni lahjaksi leijan jokunen vuosi sitten ja olemme sen jälkeen viettäneet monta romanttista hetkeä puistoissa lennätellen leijaa.
 
Ruusu
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa häirikkö:
Me naiset kun halutaan kukkia, koruja ja hemmottelua, mitä se mies haluaa?

Kun ei kerta painepesuri käy. :(
Kyllä painepesuri käy. Ostin omalle siipalleni sellaisen synttärilahjaksi viime kesänä, oli oikein mielissään ja paljon on ollut käyttöä.
 
vieras siitä toisesta ketjusta
Mä oon ostanu miehelle, koruja, viinejä, matkoja,hieronta,Tuoksuja, lahkakortteja... mies ei todellakaan ole mikään metroseksuaali yms vaan ihan tavallinen mies. Mies rakastaa esim. viskiä joten usein olen vuosikertapullon käynnyt hankkimassa ( jonkun erikoisen).
 
Saraldo
Mun mies ei ole koskaan halunnut mitään "romanttisia" lahjoja. Tällä hetkellä sen suurin haave on sähkökitara. Mutta koska siihen ei juuri nyt ole rahaa, niin ostaisin ehkäpä liput jonnekin hyvälle keikalle, kalsareita ja t-paitoja, lahjakortin johonkin tietokonekauppaan.... Koruja ei käytä muuta kuin sormusta, ei edes kelloa. Kaiken maailman pehmoleluista tai muusta krääsästä ei tykkää yhtään, kukista ei välitä.
 
Mukula
Mun miehen mielestä kaikkein romanttisin lahja olisi.. no just "se" :)

Enempi kai miehet arvostaa käytännönlahjoja. Käyttämättä jäisi kalvosinnapit ja korut mun mieheltä. Painepesuri olisi sille ihan oiva lahja, tykkäsi myös kovasti, kun sai lahjakortin rautakauppaan, jolla sai itse käydä hakemassa mieleisensä vempeleen. Oli kuin pikkupoika tikkarin kanssa :)
 
samoin, toisesta ketjusta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras siitä toisesta ketjusta:
Mä oon ostanu miehelle, koruja, viinejä, matkoja,hieronta,Tuoksuja, lahkakortteja... mies ei todellakaan ole mikään metroseksuaali yms vaan ihan tavallinen mies. Mies rakastaa esim. viskiä joten usein olen vuosikertapullon käynnyt hankkimassa ( jonkun erikoisen).
Voisin kuvitella, että ostaisin vaikka sen viskin sen painepesurin kanssa, yleensä ostetaan se, mitä toinen toivoo ja joku pieni ylläri - mun miehelle se on aina viski, kun niistä tykkää (eli ei sekään ylläri, kun tietää aina sen saavansa...) Viini, hyvä ruoka sun muut kuuluu juhliin jo muutenkin ja matkat suunnitellaan aina yhdessä.

Joten, kaikkien miehet ei tykkää yllätyksistä, toisten tykkää, mutta MIKÄÄN lahja ei ole väärä, eikös? Jokainen tuntee oman puolisonsa ja hänen halut ja toiveet lahjojen suhteen.
 
joo
Onhan noi lahjakortitikin kiva idea, ajatelkaas, kun aina saa pihitellä rahojaan ja miettiä, mitä ostaa ja sitten saa vaikka rautakauppaan lahjakortin, niin varmasti tykkää, kun tosiaan saa itselleen valita just, mitä tykkää - varmasti olo on kuin karkkikaupassa - tai meillä naisillä "kuin stokkan kemppariosastolla". Jotain, ihan ittelle <3
 
Saraldo
Meillä tuo lahjojen osto on muutenkin vähän niin ja näin. Vaikka meillä on tilit erikseen, meillä on käytännössä ihan yhteiset rahat. Joten jos mies ostaisi mulle vaikka 200? korut, se olisi myös multa pois. Ja päinvastoin. Niinpä me ei juurikaan ostella lahjoja, vaan molemmat sitten ostaa itse sen, mitä tarvitsee.
 
Möpsis
Mun avomies ei kauheasti lahjoista perusta, koska ei oikeastaan koe tarvitsevansa mitään. Ruoka ja hyvä juoma on lähellä sydäntä. Ihan vähän aika sitten muisteli viime kesää kuinka kiva oli mennä piknikille yhdessä, joten toiveena olisi, että ilma sallisi piknikin jossain meren rannalla. Viinipullo, salaattia ja patonkia sekä jotain hedelmäsalaattia. Ehkä pelikortit tai jokin lautapeli mukaan

Ostin jouluna lahjaksi hauskan parisuhdepelin. Yhdessä pelattavat lautapelit/korttipelit on tosi kivoja.. :)
 

Yhteistyössä