Tulipas tutun kuulosia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja XjenXmoX:Justus, Julius, Oliver,Jamiel, Jimi, Eemi, Jami, Jiko, Nikodemus, Jasu, Jarno, Miro, Roni, Tommi, Oskari.
Alkuperäinen kirjoittaja Nöttönen harmaana:Tulipas tutun kuulosia nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja XjenXmoX:Justus, Julius, Oliver,Jamiel, Jimi, Eemi, Jami, Jiko, Nikodemus, Jasu, Jarno, Miro, Roni, Tommi, Oskari.
Mä tykkään mm näistä nimistä:
Nooa
Jamiel
Matias
Veikka
Oliver
Benjamin
Tommi
Sami
Se on IHANA :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Sä oot varmaan eka mun lisäksi, joka tykkää Elmeri nimestäAlkuperäinen kirjoittaja HennaN86:Vili, Elmeri, Jalmari, Vincent, Vertti.
Tätä peesaan! *oma lehmä ojassa*Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:Onni :heart:
Meillä onkin jo oma "Elmo" =)Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:Se on IHANA :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Sä oot varmaan eka mun lisäksi, joka tykkää Elmeri nimestäAlkuperäinen kirjoittaja HennaN86:Vili, Elmeri, Jalmari, Vincent, Vertti.
Nuutti on huippu!!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mie oon tykästyny nimiin Kaapo ja Nuutti :heart: :heart:
Nää on kivoja!Alkuperäinen kirjoittaja HennaN86:Vili, Elmeri, Jalmari, Vincent, Vertti.
Mikä sun pienemmän pojan nimi on? isomman pojan ja tytön nimen jo tiedänkin. Uteleeepi se yks joka on aikeissa laittaa tytölleen "kamalan" nimen. ;D Siis ehdolla Usvaruusu, Taikapihlaja yms.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Peikko, Karma ja Sinuhe on mun suosikkejani, jos ei oteta mukaan omien poikien nimiä.
Yksityisviestinä voin sen kertoa =)Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys apassin kyyneleelle:Mikä sun pienemmän pojan nimi on? isomman pojan ja tytön nimen jo tiedänkin. Uteleeepi se yks joka on aikeissa laittaa tytölleen "kamalan" nimen. ;D Siis ehdolla Usvaruusu, Taikapihlaja yms.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Peikko, Karma ja Sinuhe on mun suosikkejani, jos ei oteta mukaan omien poikien nimiä.