Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Onko mansikkamargarita makeaa vai kitkerää? Vihaan viinejä ja muita myrkyn makuisia hirvityksiä. Makeat juomat on ihania. Caipiroska ja vodkasprite on mun yleisimmin ottamat.
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:Onko mansikkamargarita makeaa vai kitkerää? Vihaan viinejä ja muita myrkyn makuisia hirvityksiä. Makeat juomat on ihania. Caipiroska ja vodkasprite on mun yleisimmin ottamat.
Mun mielestä se on makeaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja una:kuka kehtaa tilata jonkun orgasmin baaritiskillä? "moi, ottaisin yhden orgasmin, kiitos"
Alkuperäinen kirjoittaja una:kuka kehtaa tilata jonkun orgasmin baaritiskillä? "moi, ottaisin yhden orgasmin, kiitos"
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:Viimeeksi viime vuonna oon drinksuja litkiny ja sillon ainakin maistu hyvin:
* Kelkka / Pulkka ( ainut ero on appelsiini mehun vaihto ananasmehuun Pulkassa )
* Auringon lasku
* Pina colada maistui kans yhdes välissä
*Mansikka margarita on myös nam,ei voi vaan juoda liian nopeesti ku aivot jäätyy muuten.. :xmas:
*mustikkashotit on myös super hyviä,niitä tuli kumottua myös useampi baari reissuilla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:Viimeeksi viime vuonna oon drinksuja litkiny ja sillon ainakin maistu hyvin:
* Kelkka / Pulkka ( ainut ero on appelsiini mehun vaihto ananasmehuun Pulkassa )
* Auringon lasku
* Pina colada maistui kans yhdes välissä
*Mansikka margarita on myös nam,ei voi vaan juoda liian nopeesti ku aivot jäätyy muuten.. :xmas:
*mustikkashotit on myös super hyviä,niitä tuli kumottua myös useampi baari reissuilla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sex on the Beach ja Cosmopolitan
Ja tietty valkovenäläinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sex on the Beach ja Cosmopolitan
jep, valkovenäläinen on sellanen perushyvä, jota on tilattava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sex on the Beach ja Cosmopolitan
Sit Horna-shotti tais olla hyvä... Long Island tea on kans hyvä sit kun on jo oikeasti humalassa eikä maista alkoholia :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Sex on the Beach ja Cosmopolitan
Sit Horna-shotti tais olla hyvä... Long Island tea on kans hyvä sit kun on jo oikeasti humalassa eikä maista alkoholia :snotty:
ja sen jälkeen on tosi humalassa![]()