Listataan asioita jotka ÄRSYTTÄVÄT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäks

Vieras
-Mua ärsyttää kun ihmiset sanoo TAYSiä TAUSSIKSI. Se ei ole Uliopistollinen sairaala..

-Mua ärsyttää kun ihmiset alkaa pätemään asioista, joista eivät tiedä mitään

-Mua ärsyttää typerät ja tekohauskat mainokset

-Mua ärsyttää kun leffateatterissa ihmiset nauraa tekonaurua (voi kun on hauskaa) ja asioille joille he eivät kotisohvalla nauraisi

Ääliöt jotka ajavat risteykseen vihreillä valoilla jääden jonon jatkoksi keskelle risteystä. Valojen vaihduttua idiootti kököttää edelleen keskellä risteystä estäen risteävän liikenteen.

-Mua ärsyttää ihmiset, jotka käyttää sivistyssanoja

-Mua ärsyttää ylimieliset, itseään muita parempana pitävät ihmiset

-Mua ärsyttää hyvin usein kaikki miehet :D

Minua ärsyttää se kun jonkun pitää päteä, sellaiset besserwisserit ärsyttää!!!!!!!
Sateessa bussipysäkillä seisominen ärsyttää.
Odottaminen ärsyttää, miksei ihmiset ole täsmällisiä.
Se, että pitäis elämässä olla niin täydellinen.
Poikani tapa tökkäistä luomea poskellani ärsyttää.

Juuri nyt ärsyttää ihmisten nykyinen tapa kirjoittaa ja sanoa esim. alkaa tekemään, alkaa satamaan jne. Oikeat muodot "Kohta voi alkaa sataa" ja " "Sinun pitäisi alkaa tehdä ruokaa" ovat unohtuneet jonnekin nurkkaan odottamaan parempia aikoja...

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mua ärsyttää välinpitämättömät ihmiset, sellaiset nössykät ketkä eivät edes ajattele tekevänsä jotakin jonkun hyväksi. Edes sellaista pientä asiaa.

Ja mua ärsyttää ihmiset, jotka laittaa toiset ihmiset arvojärjestykseen painon mukaan...

-odottaminen
-suhteellisuudentajunsa kadottaneet "pätijät"
-vanhalta viinalta haisevat immeiset
-ihmiset, jotka narisee ihan kaikesta ja useimmiten täysin turhasta....

mua ärsyttää tällä hetkellä lähes mikä vaan... mull on flunssa, päätä särkee, tosi väsynyt olo niin ketuttaa kaikki ja paljon ei tarvii ärsyttää niin täältä pesee

Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilari:
Juuri nyt ärsyttää ihmisten nykyinen tapa kirjoittaa ja sanoa esim. alkaa tekemään, alkaa satamaan jne. Oikeat muodot "Kohta voi alkaa sataa" ja " "Sinun pitäisi alkaa tehdä ruokaa" ovat unohtuneet jonnekin nurkkaan odottamaan parempia aikoja...

Onko oikeasti näin? Eli oikea muoto on "alkaa tehdä ruokaa" ei "alkaa tekemään ruokaa"

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Onko oikeasti näin? Eli oikea muoto on "alkaa tehdä ruokaa" ei "alkaa tekemään ruokaa"

Vastatkaa nyt tähän, että mä saan ens yönä nukuttua. :

Vastatkaa nyt tähän, että mä saan ens yönä nukuttua. :

Juu. Alkaa tehdä tai ruveta / ryhtyä tekemään tai aloittaa (jonkin) tekeminen. Näin.

Mua ärsyttää se, etteivät radiotoimittajat osaa nykyisin sanoa kellonaikoja oikein. Se on kyllä varttia vaille kaksi, mutta EI varttia yli kaksi, vaan vartin yli. Yms.

Mua ärsyttää monikin asia, mutta nämä ovat kestosuosikkeja:

-Ei käytetä vilkkua liikenteessä
-Otetaan elokuvateatterissa kengät pois ja nostetaan jalat edellä olevien penkkien selkänojan päälle (kukaan ei oikeasti halua haistella sukkiasi, ja jalkasi peittävät takanasi istuvan näkyvyyden)
-Tyhjänpäiväiset asiat saavat kohtuuttoman paljon palstatilaa ja näkyvyyttä mediassa

Yhteistyössä