Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Jande32:
flexiä ei kannata ottaa ensimmäiseksi hihnaksi jos meinaat kouluttaa vaan ihan tavallinen
juuri näin.
sitten kun koira peruskoulutettu, hommaa sitten flexi jos haluat.
jos minulta kysytään, sais lailla kieltää moiset viritykset...vähintäänkin pentukoirilla :kieh:
Flexit on hyviä kun mennään metsässä. Siellä saavat koirat kulkea vapaammin flexin toisessa päässä ja niillä on enemmän "tilaa" seikkailla ja tutkiskella, ku ei tarvi olla ihan vieressä hihnan päässä.
Samojedi ei muuten välttämättä petiä tarvi. Sen verran paksuturkkinen koira, et saattaapi kuuma tulla. meil nuo muutit nukkuu aina lattialla sisällä ollessaan ja mielellään viel ovien luona tai saunatilojen kylmillä laattalattioilla...
Mitäs meinaat sammaris kanssa ruveta harrastamaan? Vetopuuhat on ainaksin tosi hyvä ja sammarille sopiva harrastus.
Ainii... Osta pohjavillaharja. sillä saa hyvin irti karvanvaihdon aikana pohjavillan.
Nyt toistaiseksi ei aloteta mitään varsinaista harrastusta. Ellei nyt koirakouluun mennä sitte
Täällä ei mitään hirmuisia harrastus mahdollisuuksia ole, kymmeniä kilometrejä saa ajaa jos haluaa jotain agilitya tai tokoa tms.
Näyttelyt nyt mahdollisesti on sellanen mihin ruvettais.
Lenkkeilyseuraa minulle, ja touhukaveria =)
Meillä on tuossa tuollanen nojatuoli, kymmeniä ja vielä kymmeniä vuosia vanha ( saa levitettyä sängyksi ) ja sen saa pentu varata itselleen jos tahtoo.
Sanomalehtiä täytyy hakea vielä minun vanhempien luota lisää tuonne kaappiin.
Perushihna meillä on kyllä myös. Mutta luulen että tuota flexiä tulee kuitenkin enemmän käytettyä, ainakin sitten myöhemmin. Täytyy katsoa mikä tämän koiran kanssa on sitten parempi =)