Listaa kolme mielenkiintoista palstalaista ja perustele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
1. BannukakkuaSavannanTapaan = Vaikuttaa ihanan luonnolliselta, lapsenmieliseltä ja herttaiselta. Elää valtavirrasta poikkeavaa elämää.

2. Äitiyslomalainen = Kuviensa perusteella erittäin kaunis. Hyviä, perusteltuja ajatuksia, jotka laittavat miettimään.

3. Rukoilijasirkka = Jollakin tapaa kovin hellyyttävä ja hänestä tulee mieleen keijukainen. Jakaa positiivisuutta ympärilleen.

1. teenlitku saa minusta mukavasti säpinää aikaan palstalla ja on ehkä hieman kärkäskin, mutta luulen, että oikeassa elämässä hän olisi hyvinkin leppoisaa ja mukavaa seuraa vaikkapa lautapelien äärellä punaviiniä juoden.

2. ninaTT on nuori, paljon lukenut tyttö, jonka kanssa olisi mukava keskustella pohjamutia myöden erilaisita kasvatusperusteista vaikkapa kahvilassa.

3. rukoilijasirkka, hänestä olen saanut hymyilevän ja iloisen, elämänmyönteisen kuvan.

1. Aurinkokunta = kirjottaa todella osuvasti arkipäivän tilanteista

2. Keittis = ajattelee asioita monelta kantilta ja tuo usein järkeä ketjuihin

3. Jonsered = kirjottaa kans mielenkiinotsesti arkielämästä, ajattelutapa on välillä jännä mut aina perusteltu. Ja ne projektit kyl on jääny mieleen

Alkuperäinen kirjoittaja Lisa:
1. teenlitku saa minusta mukavasti säpinää aikaan palstalla ja on ehkä hieman kärkäskin, mutta luulen, että oikeassa elämässä hän olisi hyvinkin leppoisaa ja mukavaa seuraa vaikkapa lautapelien äärellä punaviiniä juoden.

2. ninaTT on nuori, paljon lukenut tyttö, jonka kanssa olisi mukava keskustella pohjamutia myöden erilaisita kasvatusperusteista vaikkapa kahvilassa.

3. rukoilijasirkka, hänestä olen saanut hymyilevän ja iloisen, elämänmyönteisen kuvan.

Kiitos :). Olipas kauniisti sanottu!

1. Aurinkokunta= Isossa perheessä riittää kommelluksia kerrottavaksi :D
2. Jonsered= Kirjottaa tosi hauskasti ja osuvasti. Nauran usein ihan vedet silmissä Jonseredin kommenteille.
3. En osaa nimetä kolmatta, koska harvemmin seurailen kenenkään kirjottelemisia. Nuo kaksi ovat vain jääneet hyvin mieleen, positiivisella tavalla.

Yhteistyössä