Lista mamujen tekmistä rikoksista 2015, olkaa hyvä ja kauhistukaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieno"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieno"

Vieras
1 Somali tappoi Oulussa 2 kirveellä

2 Somalit joukkoraiskasivat Amorellalla

3 Muslimi surmasi tytön Porissa

4 Mummo kaatui, mamut ryöstivät helsingissä

5 Tummaihoinen itsensäpaljastaja helsingissä

6 Alkusyksystä törkeitä ryöstöjä tehneet maahanmuuttajataustaiset nuoret miehet
ovat jälleen väkivaltaisesti ryöstäneet täysin tuntemattomia nuoria

7 Mamut uhkailivat pikkutyttöjä leikkipuistossa teräaseella meri-Rastilassa

8 Mamu hakkasi suomalaisen Namu yökerton edustalla

9 Somalitytöt pahoinpitelivät ja kuvasivat videolle

10 Mamu hakkasi kännykän palauttajan: "HS: Löytökännykän palauttajalle karu ”kiitos” – uhkailua, pahoinpitelyä ja pankkitili tyhjäksi

11 Somalit yrittivät ryöstää bussin Vuosaaressa

12 Laukaan pizzeriasurmat

13 Mamut joukkoraiskasivat tapanilassa

[QUOTE="jep";30710388]No ei ollut kovin pitkä lista. Riittääkö 100 sivua suomalaisten rikoksiin ?[/QUOTE]

Et osaa matematiikka ? No hyyssärit ovat yleensä aika tyhmää porukkaa.

Kuukauden sisällä pakolaismuslimit murhanneet 6 ihmistä. Jos mamujen määrä suhteutetaan suomalaisiin niin suomalaisten olisi pitänyt murhata 100 henkilöä kuukaudessa, jotta molemmat ryhmät olisivat tehneet yhtä paljon murhia.

Tajuatko, vai väännänkö rautalangasta ?

[QUOTE="huh huh";30710423]Et osaa matematiikka ? No hyyssärit ovat yleensä aika tyhmää porukkaa.

Kuukauden sisällä pakolaismuslimit murhanneet 6 ihmistä. Jos mamujen määrä suhteutetaan suomalaisiin niin suomalaisten olisi pitänyt murhata 100 henkilöä kuukaudessa, jotta molemmat ryhmät olisivat tehneet yhtä paljon murhia.

Tajuatko, vai väännänkö rautalangasta ?[/QUOTE] murhia tapahtuu muutenkin niin vähän että niitä ei voi verrata keskenään. Eiköhän tuossa vuoden mittaan taas pari suomalaista äitiä napsahda niin tilastot tasoittuu.

[QUOTE="jep";30710456]murhia tapahtuu muutenkin niin vähän että niitä ei voi verrata keskenään. Eiköhän tuossa vuoden mittaan taas pari suomalaista äitiä napsahda niin tilastot tasoittuu.[/QUOTE]

Murhia tapahtuu tosiaan niin vähän, että ulkomailta pitää rahdata murhaajia Suomeen.

Mä en edelleen jaksa ymmärtää niitä jotka puolustaa loppuun asti maahanmuuttajia. Taas tässä on heti yksi kommentoinut puolustavasti.

Mä en ainakaan ole ikinä väittänyt että suomalaiset ei tekisi rikoksia, eikä kyllä kukaan muukaan ole väittänyt. Mutta sitä suuremmalla syyllä niitä rikollisia ei tarttisi tuohon tahtiin ottaa lisää.

Mä en edelleen jaksa ymmärtää niitä jotka puolustaa loppuun asti maahanmuuttajia. Taas tässä on heti yksi kommentoinut puolustavasti.

Mä en ainakaan ole ikinä väittänyt että suomalaiset ei tekisi rikoksia, eikä kyllä kukaan muukaan ole väittänyt. Mutta sitä suuremmalla syyllä niitä rikollisia ei tarttisi tuohon tahtiin ottaa lisää.

Ovat mamupatjoja, tienaavat leipänsä maahanmuutosta, tai saattavat olla molempia.

Puolustan maahanmuuttoa kyllä. En puolusta yhtäkään rikollista en suomalaista, en maahanmuuttajia. Yhtä tuomittavia tekoja olkoon kenen tekemiä tahansa. Te kaappinatsit vain aina keuhkoatte mamujen tekemistä rikoksista. Suomalaisten tekemät ei kiinnosta yhtään.

[QUOTE="jep";30710535]Puolustan maahanmuuttoa kyllä. En puolusta yhtäkään rikollista en suomalaista, en maahanmuuttajia. Yhtä tuomittavia tekoja olkoon kenen tekemiä tahansa. Te kaappinatsit vain aina keuhkoatte mamujen tekemistä rikoksista. Suomalaisten tekemät ei kiinnosta yhtään.[/QUOTE]

Sulla on tainnut mennä olennainen asia jotenkin ohi. Jos humanitääriset maahanmuuttajat tekevät moninkertaisesti rikoksia suomessa verrattuna suomalaisiin, niin mikä järki heitä on tuoda tänne lisää? Ainut seuraus on monikertaistunut rikollisuus. Eikö?

Jos sulla on kahdenlaista kurkkua. Sellaista, jossa on MRSA- bakteeri joka neljännessä kurkussa ja sellaista, jossa on MRSA- bakteeri joka 10 000 kurkussa, niin kumpia kurkkuja sä syöttäisit lapsellesi, jos olis pakko valita?

Sulla on tainnut mennä olennainen asia jotenkin ohi. Jos humanitääriset maahanmuuttajat tekevät moninkertaisesti rikoksia suomessa verrattuna suomalaisiin, niin mikä järki heitä on tuoda tänne lisää? Ainut seuraus on monikertaistunut rikollisuus. Eikö?

Jos sulla on kahdenlaista kurkkua. Sellaista, jossa on MRSA- bakteeri joka neljännessä kurkussa ja sellaista, jossa on MRSA- bakteeri joka 10 000 kurkussa, niin kumpia kurkkuja sä syöttäisit lapsellesi, jos olis pakko valita?

Suvikset syöttävät lapsillensa saastuneita kurkkuja, koska se on niin suvaitsevaista.

Juu mäkin aina vertailen kurkkuja ja maahanmuuttoa. Minun puolestani rikoksen tehneet voitaisiin kartoittaa samantien. Kaikille kuitenkin pitää tarjota mahdollisuus parempaan elämään.

[QUOTE="jep";30710677]Juu mäkin aina vertailen kurkkuja ja maahanmuuttoa. Minun puolestani rikoksen tehneet voitaisiin kartoittaa samantien. Kaikille kuitenkin pitää tarjota mahdollisuus parempaan elämään.[/QUOTE]

Aiot tarjota miljardeille ihmisille mahdollisuuden parempaan elämään?

[QUOTE="jep";30710677]Juu mäkin aina vertailen kurkkuja ja maahanmuuttoa. Minun puolestani rikoksen tehneet voitaisiin kartoittaa samantien. Kaikille kuitenkin pitää tarjota mahdollisuus parempaan elämään.[/QUOTE]

Mikä mielestäsi on sopiva hinta siitä, että kaikille pitää antaa mahdollisuus?
Entä kenen pitää maksaa tämä mahdollisuus kaikille maailman kansalaisille?

Mä näen asian niinkin yksinkertaisesti, että kaksi täysin erilaista kulttuuria ei sovi yhteen. En pidä itseäni sen parempana, kun ketään muutakaan, mutta tässä väkinäisessä yhteensovittamisessa ei vaan ole mitään järkeä. Se ei auta ketään ja aiheuttaa vaan enemmän pahaa kuin hyvää.

[QUOTE="LOL";30710670]no eihän tossa oo läheskään kaikki. tiesitkö ap että nurmijärven pankkiryöstän tehnyt mies puhui "murtaen suomea".[/QUOTE]

Mutta ei hakannut, tapanut ketään. Kyllä noi mamut on suurimmaks osaks niitä, jotka hakkaa ja tappaa yms... Aika vähän nykypäivänä on, että suomalainen tappoi.

Sais kaikki mamut leimat perseeseen ja omaan maahan. Ei kiinnosta yhtään, mitä tapahtuis siä niille.

[QUOTE="jep";30710677]Juu mäkin aina vertailen kurkkuja ja maahanmuuttoa. Minun puolestani rikoksen tehneet voitaisiin kartoittaa samantien. Kaikille kuitenkin pitää tarjota mahdollisuus parempaan elämään....[/QUOTE]

ei mulla ainakaan ole varaa tarjota leveämpää leipää ihan kaikille maapallon asukeille

Uusimmat

Yhteistyössä