F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten täällä voi olla feikki?
Ihmiset ne tänne kirjoittelee. Sä oot feikki jos kopsaat jonkun toisen kuvan ja väität olevasi se ihminen ja keksit sille elämän. Näitä ei kovinkaan montaa ole mun palstailuaikanani ollut
Jos vähän värität omaasi, olet vain fiksu palstailija![]()
Lispetti on ottanut itselleen jonkun arabinaisen kuvat ja esittää olevansa joku kaunotar. Oikeasti on ruma rillipää. Tiedän.![]()
Lispetti on feikki vaikka kuinka poistattelisi paljastusketjuja!!!!!
Mäkään en tossa mun esittämässä kuvassa :O
Mutta mä kyllä olen ihan itse tuossa avatar-kuvassani. Oo-oon, oikeesti.Mäkään en tossa mun esittämässä kuvassa :O
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28576218:Mutta mä kyllä olen ihan itse tuossa avatar-kuvassani. Oo-oon, oikeesti.
OONPAS!!!! |OEn usko!!! Sulla oli edellisessä avatar-kuvassa musta tukka, joten ee-et voi olla toi!
En usko!!! Sulla oli edellisessä avatar-kuvassa musta tukka, joten ee-et voi olla toi!
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28576218:Mutta mä kyllä olen ihan itse tuossa avatar-kuvassani. Oo-oon, oikeesti.
Toki.
Timmiltä näyttää. Mistä oot ostanu ton jumppamaton:xmas: