Lispetti! Kuka olit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo tuttu hullu. Olen tuntematon hullu. En ole aiemmin ollut millään nickillä tällä palstalla. Mut äkkiäkös tälläselle palstalle kotiutuu. Ihmiset on niin ihania ja vastaanottavia:D

Tunnustaa vanhaa nikkiä... Aloitin tän ketjun kyl osittain vaan avatakseni keskustelua. Jos joku olis jo keksinyt tai kuullut kuka Lispetti ennen oli.

Joku puolihöpö.
Almandiini?

[QUOTE="A P";27249974]Tunnustaa vanhaa nikkiä... Aloitin tän ketjun kyl osittain vaan avatakseni keskustelua. Jos joku olis jo keksinyt tai kuullut kuka Lispetti ennen oli.

Joku puolihöpö.
Almandiini?[/QUOTE]

ei tuo nyt niin pahasti ole sekasin. tai just ollenkaan.

Te ootte outoja kaikki:D

Onko teillä jotakin tapaa sitten näissä teidän tilanteissanne, että miten "syytetty" voi todistaa "syyttömyytensä" :D?

Enhän mä voi sanoa mitään puolustukseks:D En ainakaan keksi mitään. Ketään en tältä palstalta tunne.

Anatolia hei....nyt meni piipit aika metsään:)

AINIIIN! Tosiaan! Mulla olis nyt tässä vähän aikaa, kyselkää mitä haluatte, vastaan jos voin:D Sopisko tää teille:D?

[QUOTE="vieras";27250007]oisko nyt näin pystytkö kirjottamaan samoin? :).En usko ![/QUOTE]

Kerro ihmeessä, ketä epäilet mun olevan! :D Mut näin on, harmaana ja tällä!
En muistaakseni kirjottanut ikinä "vieraana" ilman nickiä, oisinkohan käyttänyt jotain väännöstä etunimestäni, kuten esim. Idaa..

Onko teillä jotakin tapaa sitten näissä teidän tilanteissanne, että miten "syytetty" voi todistaa "syyttömyytensä" :D?

Enhän mä voi sanoa mitään puolustukseks:D En ainakaan keksi mitään. Ketään en tältä palstalta tunne.

AINIIIN! Tosiaan! Mulla olis nyt tässä vähän aikaa, kyselkää mitä haluatte, vastaan jos voin:D Sopisko tää teille:D?

En mää ainakaan pahalla tarkoittanut epäilyksiäni :rolleyes:

Kerro ihmeessä, ketä epäilet mun olevan! :D Mut näin on, harmaana ja tällä!
En muistaakseni kirjottanut ikinä "vieraana" ilman nickiä, oisinkohan käyttänyt jotain väännöstä etunimestäni, kuten esim. Idaa..

:popcorn:

ei kannata välittää, palsta lässyttää aina, yleensä ohi aiheen. on parempiakin aiheita mistä voi sitten vääntää :p

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä