Lispe? Käytkö Ruohonjuuressa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Rikoitko immenkalvon esim sormilla ennen ensipanoa?
En käyttänyt masturboidessa koskaan sormia, sain vain klittaorhasmeja ja nekin hinkuttamalla itseäni johonkin. Vasta kun tätini antoi minulle joululahjaksi hierovan hiusharjan niin aloin ymmärtää vibran vaikutuksesta ja työnsin harjan otin osaa myös pimppuuni. Mulla oli sen jälkeen aina kiire päästä illalla aikaisin sänkyyn jotta kerkesin saada monta.😁
 
tilastollisesti p1llu on keskimäärin noin 9cm syvä

lissu kulluu siis pikkup1illujen kerhoon
Kyllähän se venyy kiihottuneena, mut tolleen lepotilassa.😁
Vähän kuten miehillä muna.😁

Mutta iso penis ei tunnu kovin hyvältä, että voihan se olla, että ei sitten ole ainakaan kovin isolle penikselle sopiva.🤷‍♀️
 
vierailija
En käyttänyt masturboidessa koskaan sormia, sain vain klittaorhasmeja ja nekin hinkuttamalla itseäni johonkin. Vasta kun tätini antoi minulle joululahjaksi hierovan hiusharjan niin aloin ymmärtää vibran vaikutuksesta ja työnsin harjan otin osaa myös pimppuuni. Mulla oli sen jälkeen aina kiire päästä illalla aikaisin sänkyyn jotta kerkesin saada monta.😁
Käytätkö tai oletko käyttänyt geishakuulia?
 
vierailija
En käyttänyt masturboidessa koskaan sormia, sain vain klittaorhasmeja ja nekin hinkuttamalla itseäni johonkin. Vasta kun tätini antoi minulle joululahjaksi hierovan hiusharjan niin aloin ymmärtää vibran vaikutuksesta ja työnsin harjan otin osaa myös pimppuuni. Mulla oli sen jälkeen aina kiire päästä illalla aikaisin sänkyyn jotta kerkesin saada monta.😁
Minkäikäisenä?
 
vierailija
Eli oletit että ystäväni hieroi ja suuteli rintojani samalla kun työnsi kuulaa sisääni ja minä tein hänelle samoin?
😁
Ei ei ei.🙄
Ihan vaan nostin toisen jalan tuolille ja sormin survoin kuulan sisääni. Ystäväni teki samoin. Sitten ihmeteltiin tuntemuksia ja puristettiin ne ulos.
Eikö ne ole tarkoitettu enemmän paikkojen kostuttamiseen kuin nautintoon?
 
Sitten on myös kevyitä muovi- tai kumikuulia. Lihastreeniin tarkoitetut on usein terästä tai jotain raskaampaa.
Niin erikseen on niitä nautintopalloja joiden sisällä on pienempi painavampi kuula niin siitä värähtelystä saattaa saada tuntemuksia. Esim jos laittaa päiväksi sisäänsä.

Itse laittaisin mielummin jonkin kauko-ohjattavan vibran ja yrittäisin pitää pokkaa jossain suht täydessä kahvilassa.😁 Tai julkisissa liikennevälineissä!!!🤩

Tulin nuorena bussin takapenkillä kun moottori tärryytti ja farkkujen sauma osui oikein. Ajoin pysäkistäni ohi.😁
 
vierailija
Niin erikseen on niitä nautintopalloja joiden sisällä on pienempi painavampi kuula niin siitä värähtelystä saattaa saada tuntemuksia. Esim jos laittaa päiväksi sisäänsä.

Itse laittaisin mielummin jonkin kauko-ohjattavan vibran ja yrittäisin pitää pokkaa jossain suht täydessä kahvilassa.😁 Tai julkisissa liikennevälineissä!!!🤩
Tekisitkö niin? Voisit sitten kertoa miten onnistui.
 

Yhteistyössä