Lisandra osa I

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Mielestäni mikään ei ole vialla. Olen vain väsynyt." Katsoin terapeuttia ja sen jälkeen miestäni. Olin tosiaan väsynyt, ainakin täällä istumiseen. Se oli ainakin totta. Perseeni puutui ja tuntui kuin happi olisi loppunut. Olisin vain halunnut huutaa, ulvoa kuin susi.
Mieheni kyyditsi minut kotiimme ja lähti samalla itse yövuoroon. En kuitenkaan saanut olla yksin, koska hänen veljensä oli muuttanut meille kesäksi. Niin, kesä oli kyllä jo taipumassa syksyyn eikä hänen lähdöstään ollut mitään tietoa. Tervehdin Samia kyllästyneesti ja hän huomasi sen heti, niin kuin kaiken muunkin. Lösähdin sohvalle ja hän toi pari kylmää olutta ja istui viereeni. Hän sanoi vain: "ei tartte puhua, ole vain siinä." Join olueni melko nopeasti enkä sanonut mitään. "Sauna on päällä, tuletko." Olimme saunoneet muutaman kerran kolmisin, mutta emme koskaan kahdestaan.
Tottakai tulin saunaan. Kun istuimme lauteilla kaksin, tunnelma oli aivan erilainen. Me istuimme vain hiljaa. Kuuntelimme kiukaan sihahduksia, kun heitin vettä. Yhtäkkiä sanat tulivat suustani ja sanoin: "en mene sinne enää koskaan. Siellä tuntuu, kuin mä oisin vaan syyllinen kaikkeen. En vittu jaksa enää." Hän laittoi kätensä olalleni ja yhtäkkiä se vain tuli: itku. Hän otti minut halaukseen ja tunsin miten paljaat rintani koskivat häneen. Menin kauemmas ja hän katsoi rintojani ja minua. Huomasin, miten hän alkoi kovettumaan. "Anteeksi", hän sanoi ja lähti nopeasti suihkuun.
Jäin lauteille istumaan hämmentyneenä. Tunsin, että olin itsekin kiihottunut. Kun hän oli poistunut pesuhuoneesta, menin itse suihkuun. Nojasin seinää vasten ja tyydytin itseni, oli vaikeaa seisoa orgasmin tullessa.
Kun palasin olohuoneeseen, huomasin että Sami oli jo mennyt huoneeseensa. Kävelin huoneen oven taakse ja seisoin siinä. En kuitenkaan uskaltanut koputtaa.

Aamulla heräsin suudelmaan kun mieheni oli palannut töistä. Hän ei ollut niin väsynyt etteikö olisi ollut himokas. Me harrastimme seksiä, jonka jälkeen hän melko pian nukahti. En mennyt vielä peseytymään vaan menin keittiöön hakemaan vettä. Päälleni heitin ison t-paidan, joita tykkäsin kotona pitää. Laitoin kahvin valmiiksi tippumaan. Kahvin tippuessa kävin pikaisesti suihkussa. Sen jälkeen laitoin aamutakin päälle. Sami oli myös herännyt ja söimme aamupalan hiljaisuuden vallitessa. Siitä oli tullut jo rutiini, miten ojentelimme toisillemme aamiaistarvikkeita, se oli kuin sujuvaa tanssia. Tänä aamuna kuitenkin tunnelma oli jotenkin vaivautunut ja kätemme törmäsivät toistuvasti toisiinsa, leipä tippui voipuoli alaspäin pöydälle, kahvin kaato epäonnistui ja tuoremehutölkki vuoti. Kun olimme syöneet, Sami pyysi uudelleen anteeksi eilistä. Sanoin, ettei se haittaa ja et ole tehnyt mitään väärin. Sen kuultuaan hän hymyili. Hänen hymynsä oli ihana, kun se ulottui ihan silmiin asti. Nousin ylös ja hänen vielä istuessa menin hänen taakse ja halasin häntä. Olin irrottamassa otettani kun hetken mielijohteesta suutelin hänen niskaa. Jatkoin sitä ja hän värähteli, ihokarvat nousivat ja hänen hartialihakset jännittyivät. Käteni eksyivät hänen rinnalleen, vatsalleen. Hänellä oli myös aamutakki päällä. Yhtäkkiä lopetin ja aloin korjaamaan aamiaistarvikkeita. Otin astiani ja vein ne tiskipöydälle. Samikin nousi ja toi omat astiansa. Hän seisoi edelleen takanani ja tunsin hänen hengityksensä niskassani. Varoen hän nosti aamutakkiani paljastaen pakarani. Hän hyväili niitä ja samalla tunsin hänen sykkivän elimensä niitä vasten. Hän raotti pakaroitani ja työntyi minuun. Laskin selkääni ja työnsin pakaroitani häntä vasten. Hän työntyi minuun voimakkaasti ja liikkui nopeasti, aivan kuin olisi kiire. Muutaman työnnön jälkeen hän urahtaen purkautui sisääni ja jäi vielä sinne työntyen yhä syvemmälle. Hänen kehonsa värähteli ja hän laskeutui hieman selkäni päälle ja otti rinnoistani kiinni puristaen niitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä