Lisätienestiä kotiäidille...

• Viestiketjun aloittaja huolenmurtama
  • Ensimmäinen viesti
huolenmurtama
Taloudellinen tilanne vaivaa...minkälaista lisätienestiä keksisitte kotiäidille...??
Onkohan kallista otta joku hoitamaan kotiin pieniä lapsia hetkellisesti jos jotakin työntynkää meinaisin...
En vielä tahdo lapsia päiväkotiin vakituisesti viedä...
Ideoita rahan saantiin??
tanks jos vastailette:)

Kotigastronomi-tuotteiden jälleenmyynti. Helpot tuotteet myydä, ei mitään myyntijaksoja/pakkoja, hyvä myyntikate plus tosi palkitseva provisio ja oma riski alkukustannuksen (35 euroa) jälkeen täysin 0! Kannattaa lähteä kokeilemaan, ei tuossa mitään voi hävitäkään!

Yyveellä tai rekrytointi@maustemekka.net voin kertoa lisää.

ap
montakohan kertaa viikossa ja mihin aikoihin noita lehtiä jaellaan ja kummoistakohan korvausta niistä saa..ja mistähän työilmoituksia niistä löytyy?ei ainakaan työkkärin sivuilla ollut..

Bobo
Ei lehtienjakamisesta varmaan tienaa niin hyvin, että maksaisi vaivaa, vai?
Voitko ottaa vuoroja lähikaupasta tai ilmoittautua työntekijäksi henkilöstövuokrausfirmaan esim. Staffpointille, Eilakaislaan tai Opteamille?

Joo
Älä vaan rupea suoramyyjäksi - mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kotiäidit jotka joka raossa kauppaavat tuotteitaan ts. kaupallistavat ihmissuhteensa. Melkein loukkaantuvat kun ei ostakaan. Eräskin äiti kysyi minulta vauvakerhon kokoontumisessa että "etkö sinä ostakaan?", vaikka kyse oli kerhon kokoontumisesta eikä hänen myyntitilaisuudestaan. Hän vaan halusi siellä "esitellä" tuotteitaan. Muut ostivat, jotkut selvästi kiusaantuneina, kokivat että on pakko. Ihmettelen ettei äideillä ole minkäänlaista häpyä tässä asiassa!

esim
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
montakohan kertaa viikossa ja mihin aikoihin noita lehtiä jaellaan ja kummoistakohan korvausta niistä saa..ja mistähän työilmoituksia niistä löytyy?ei ainakaan työkkärin sivuilla ollut..
Meilläpäin ilmoitellaan noista ilmaisjakelulehtien rekrytoinneista paikallislehdissä ja niissä samoissa ilmaisjakelulehdissä. Kaksi kertaa viikossa ilmestyy ainakin meillä nämä ja niiden jakelusta maksetaan joitakin satoja euroja/kk.

Mä en lähtis lehtiä jakamaan. Jaoin aikanaan varhaisjakelua eli sanomalehteä ja oli aivan järkyn rankkaa hommaa, vaikka en tehny kuin 1-2 yötä viikossa. Tuntipalkka alle 8 euroa tunti, ei mitään yölisiä vaikka työaika aamuyöllä. Että työn vaativuuteen nähden aivan alipalkattua hommaa ja pitäisi jakaa joka yö, että siitä jäisi ihan oikeasti hankkeen puolelle. Tuo mun homma oli vapaapäivän vuorottamista ja siis sen 1-2 yötä viikossa joten siitä jäi n. 50 e kuussa käteen.

Mainostenjako olis sikäli kivempaa, että sitä saa tehdä päivällä, mutta siinä on vielä huonompi palkka. Yleensä jakajalle kuuluu myös mainosten lajittelu, eli ne niputetaan itse. Tuntipalkaksi tuttu laski alle 4 e/tunti. Sen teini teki tuota yhden kesän.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Älä vaan rupea suoramyyjäksi - mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kotiäidit jotka joka raossa kauppaavat tuotteitaan ts. kaupallistavat ihmissuhteensa. Melkein loukkaantuvat kun ei ostakaan. Eräskin äiti kysyi minulta vauvakerhon kokoontumisessa että "etkö sinä ostakaan?", vaikka kyse oli kerhon kokoontumisesta eikä hänen myyntitilaisuudestaan. Hän vaan halusi siellä "esitellä" tuotteitaan. Muut ostivat, jotkut selvästi kiusaantuneina, kokivat että on pakko. Ihmettelen ettei äideillä ole minkäänlaista häpyä tässä asiassa!
PEESI!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
No on varmaan sattunu sitten harvinaisen idiootteja tuttuja sulle. Mä ainaan en tuputa itteeni mihinkään kokoontumisiin tai vauvakerhoihin, kyllä se menee niin päin, että sieltä joku pyytää esittelemään. Esittelyn voi pitää myös niin sivussa, että siihen ei ole kaikkien pakko osallistua vaan voivat toisaalla puuhailla omiaan ja mä ainakin ihan aluksi kerron, että mitään ei ole pakko ostaa!!

Mun lähipiiristä löytyy Oriflamea, Tupperia, Avonia, Kotigastronomia, Partylitea, Mary Kayta ja näistä ainoastaan Tupperin ämmä on semmoinen että tuputtaa ja soittelee vähän väliä ja tyrkyttää kutsuja ja myyjäksi alkamista vaikka olen suoraan sanonut, että ei kiinnosta! Esim. tää Partylite-tyyppi oli ehtiny vuoden olla myyjänä ennen kun mulle edes selvisi ihan muuta kautta, että edustaa ko tuotteita. Ja on ihan semmoinen kaveri kenen kanssa ollaan n. kerran kuussa tekemisissä.

Äh
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Jos mä tarvitsisin lisätienistiä, niin trokaisin tavaraa. Ostaisin ebaystä halvalla ja myihin huutonetissä kalliimmalla.
Tuolla voi päästä hyvillekin hankkeille, mutta vaatii aikamoista riskinottoa ja alkupääomaa.
Äh Lindexistä ostamaan "Osta 3-maksa 2"-tuotteita ja huutikseen. Menevät kun kuumille kiville.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Jos mä tarvitsisin lisätienistiä, niin trokaisin tavaraa. Ostaisin ebaystä halvalla ja myihin huutonetissä kalliimmalla.
Tuolla voi päästä hyvillekin hankkeille, mutta vaatii aikamoista riskinottoa ja alkupääomaa.
esimerikki tästä keskustelusta:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1429710
Suomessa tuon tapaiset kakunkoristeet käyttää maksavan noin 30-50 euroa. Jos noita tuossa keskustelussa linkitettyjä kakunkoristeita ostaisi ebaystä 3 kappaletta niin ne maksaisi postikuluineen suomeen noin 30 euroa. Eli noin kympin kappale. Hinta on sen verran alhainen, ettei siitä mene tullimaksuja. Jos myisi kakunkoristeen huutiksessa 20 euroa/kpl. Niin tossakin tienaisi 30 euroa. Mä kyllä varmaan trokaisin sieltä äitiysvaatteita ja tyttölasten juhlamekkoja.

Lastenhoitaja
Mikset pane kaupan ilmoitustaululle vain ilmoitusta, että voisit hoitaa tarpeen tullen lapsia? Itse hoidan silloin kuin kykenen ja tarvetta on. Olemme sopineet kiinteän hinnan 20?/kerta. Tienaa ihan hyvin jos esim. kahdestakin perheestä tulisi lapsi yökylään :D

äippä
Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Ostaja:
Huutonet, ainakin itse tieaann sillä vajaa 200-300e/kk
Mitä myyt? Riittääkö niin paljon joka kuulle omaa kamaa myyntiin vai ostatko jostain ja myyt eteenpäin huutiksessa`?
Muakin kiinnostais :eek: Itsellä kun mitään mene kaupaksi :headwall:
mua kans kiinnostaa! mullakaan ei tuo kauppa oikein käy...

Ostaja
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja ruujsal87:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Ostaja:
Huutonet, ainakin itse tieaann sillä vajaa 200-300e/kk
Mitä myyt? Riittääkö niin paljon joka kuulle omaa kamaa myyntiin vai ostatko jostain ja myyt eteenpäin huutiksessa`?
Muakin kiinnostais :eek: Itsellä kun mitään mene kaupaksi :headwall:
mua kans kiinnostaa! mullakaan ei tuo kauppa oikein käy...

Ostan kirppareilta halvalla ja myyn kalliilla. Ei muuta. Tosin trokasin Madonnan ja Metallican lippuja ja niistä tuli sievoinen summa.

Yhteistyössä