Lisäehdotuksia menuuseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Lauantaina on pojan 3 v synttärit joihin tulee noin 7 aikuista ja kolme lasta. Koska vieraat tulevat pidemmän matkan päästä, täytyy olla jotain suolaista myös ja ajattelinkin tarjota tortilloja ja paria salaattia ja sitten kakkukahvit. Mutta mitäs muuta tuohon alkajaisiksi, tortillojen ja salaattien lisäksi? Tortilloihin tulee jauhelihatäyte ja salaatteina juusto-pastasalaatti ja sit joku vihreä. Jotain muutakin pitäs keksiä lisäksi, mielellään nopeahkosti tehtävää =D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tortillat on aika sotkuista syötävää, joten minusta ei ihan paras valinta juhlaruuaksi.

No ei ole semmonen juhla juhla vaan rento "juhla". Ja miten se nyt kauheenn sotkuista, tarkoitus on lautaselta syödä haarukalla ja veitsellä...

Itse en tortilloja laittais, koska aika sottaista syötävää.... ( ja koska inhoan niitä :x ) Olisko oikeasti hankalaa jos laittais uusia perunoita, salaatteja, kalaa ja leikkeleitä yms... tai sitten itse tehtyä pizzaa, croissantteja, voileipäkakkua tai voileipiä....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tortillat on aika sotkuista syötävää, joten minusta ei ihan paras valinta juhlaruuaksi.

No ei ole semmonen juhla juhla vaan rento "juhla". Ja miten se nyt kauheenn sotkuista, tarkoitus on lautaselta syödä haarukalla ja veitsellä...

Ok. Meillä tortillat syödään kädestä, ja aina täytettä tippuu ties mihin vaikka olisi lautanenkin alla. Vähintäänkin kädet sotkeutuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täytän ne valmiiksi ja laitan uunivuokaan, juustoa päälle ja uuniin hetkeksi. Jotain tapaksia vois tehdä... ehdotuksia??

Minä tykkään että ruuat ovat "samaa teemaa". Eli jos teen tex-mexiä, en sekoita siihen muuta. Minä lisäisin siis tuohon vaikka nachot, guacamolen, salsan ja hapankerman.

Yhteistyössä