Lisään tuohon pakkaskeskusteluun...

• Viestiketjun aloittaja kröh
  • Ensimmäinen viesti
kröh
Helsingissä -10 on KYLMÄÄ. Sisämaassa muutenkin kylmä ei aina tunnu samalla tavalla kuin täällä. Ja näin se on, että jos koko talvi menee plussan puolella, kyllä vaan se -10 on jo tosi kova pakkanen meillä. Älkääs ny stadilaisia mollatko :) Että kyllä sillon saa pukeutua.

Hyvänen aika, saahan sitä pukeutua kun haluaa ja miten haluaa... täälläkin yks rouva pitää kesälläkin korvalappuja :LOL: :LOL: :LOL:

No, anteeksi, älkää ottako vakavasti. Kait sitä jokanen itse tietää milloin paleltaa ja ainakin olen meidän lapsille opettanut, että jos on kylmä niin lisää vaatetta sitten päälle vaan.

mona
Alkuperäinen kirjoittaja Hyacinth:
Hyvänen aika, saahan sitä pukeutua kun haluaa ja miten haluaa... täälläkin yks rouva pitää kesälläkin korvalappuja :LOL: :LOL: :LOL:

No, anteeksi, älkää ottako vakavasti. Kait sitä jokanen itse tietää milloin paleltaa ja ainakin olen meidän lapsille opettanut, että jos on kylmä niin lisää vaatetta sitten päälle vaan.
Oonkohan se minä? :D Mä pidän kesäsin ku aamulla pyöräilen töihin..

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyacinth:

Oonkohan se minä? :D Mä pidän kesäsin ku aamulla pyöräilen töihin..
No, moi vaan jos olet... hän ei ole kyllä nimeltään mona! :D

Yhteistyössä