lintukodon alkoholilaskuri...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja autoilu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

autoilu

Vieras
mielenkiinnosta kokeilin, en ole lähdössä ajelemaan, älkää huolestuko :D

olin siis eilen viihteellä ja edelleen ihan höttö olo.
kuitenkin toi lintukodon laskuri väittää et kaikki alkoholi poistunut aamulla 8 jälkeen.. ja vähän liiottelin niitä määriä, ennemmin kun laitoin liian naftisti...

sivusto väittää et on tosi luotettava, mutta mun olo on kyl sellanen et en uskaltais metriäkään ajaa..

Lintukoto / Testit / Alkoholilaskuri

Hauska. Olisin voinut ajaa viime yönä klo 3:51.

Niin, ja ajoin yhden aikaan tänään, mutta tuolloinkin oli vähän hutera fiilis. Mulla tosin tulee hutera fiilis kahdesta siideristä seuraavaksi päiväksi.

Niin, ja se siitä aiempien suunitelmien mukaan selvästä juhannuksesta...:whistle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oliko se torstai-ilta kun mulla meni hieman lujaa, aloittelin siinä 21.30 pintaan ja viimeisen otin klo 2.00 ja menin heti sen jälkeen nukkumaan, niin tuon laskurin mukaan olisin ollut ajokunnossa klo 5 pintaan, mutta eipä olisi tullut mieleenkään lähteä rattiin, kävin täällä palstallakin kädet täristen toteamassa että ihan järkky olo :D

ololla ei ole mitään tekemistä alkoholin palamisen kanssa. olo voi olla paska kaksi päivää ryyppyreissun jälkeenkin. itse kokeilin laskuria ja sitten polttokenno alkometriä ja aika lailla pitää lukemat kutinsa. jopa vähän pitempää palamista tarjoaa laskuri vaikka alkometri on jo nollilla...

[QUOTE="mä";24057183]olisin voinut ajaa klo 3.13. Kaksi kaljaa join nukkumaan mennessä. Eli paikkansa pitää.[/QUOTE]

eihän kaksi kaljaa nosta aikuisen promillemäärää kuin noin 0,2:een joten ajaa olisi voinut vaikka heti.

Yhteistyössä