Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
kysymys
Aloin miettiä kun kävin vonkaputoksessa ja penkki oli valmiiksi märkä jo siihen istahtaessa. Itse kun olin nousemassa pois vaunusta, tunsin miten alapäästä purskahti vettä penkille(4 lasta synnyttänyt joten alapäähän valitettavasti menee vettä tuollaisissa). Aloin vaan miettiä että onko mahdollista että jokin tauti tai hiiva voisi siirtyä seuraavalle istujalle kun ei siinä nyt kovin montaa sekuntia ehdi vaunu seistä kun seuraava istuu siihen penkille, johon edellisen alapäästä purskuneet vedet on jääneet.. Ihan vaan pohdintaa siis..
 
  • Tykkää
Reactions: Elara
naurakaa
Irvailkaa vaan, minä kysyin kysymyksen!! Kun tuskin ne mitkään hiivasienet ja muut bakteerit muutamassa sekunnissa siihen penkille kuolee varsinkaan vedensekaisina!!
 
"vieras"
Palstaa näin miehenä lukiessa, tulee väistämättä mieleen, että mitä kaikkea elämää siellä römpsässä nyt onkaan ja kuinka valtava haloo niin pienestä suolenpätkästä voi syntyä.
 
en
En ole väittänytkään että siittiöt siinä eläisi ja kuka ees runkkaisi sellaisessa vaunussa. Puhun vain ja ainoastaan naisen alapään bakteereista, esim.hiivasta ja streptokokista. Kun ei se putoksen vesi mitään uimahallikloorattua vettäkään ole!! Että naurakaa vaan ja krapsikaa alapäitänne tulehduksien takia kun käytte vonkaputoksessa... Ootte idiootteja koko porukka.
 
voi sua raukkaa
En ole väittänytkään että siittiöt siinä eläisi ja kuka ees runkkaisi sellaisessa vaunussa. Puhun vain ja ainoastaan naisen alapään bakteereista, esim.hiivasta ja streptokokista. Kun ei se putoksen vesi mitään uimahallikloorattua vettäkään ole!! Että naurakaa vaan ja krapsikaa alapäitänne tulehduksien takia kun käytte vonkaputoksessa... Ootte idiootteja koko porukka.
ei hemmetti! onko sulla streptokokki pillussa??? mahtaa olla kivulias. :(
 
"vieras"
En ole väittänytkään että siittiöt siinä eläisi ja kuka ees runkkaisi sellaisessa vaunussa. Puhun vain ja ainoastaan naisen alapään bakteereista, esim.hiivasta ja streptokokista. Kun ei se putoksen vesi mitään uimahallikloorattua vettäkään ole!! Että naurakaa vaan ja krapsikaa alapäitänne tulehduksien takia kun käytte vonkaputoksessa... Ootte idiootteja koko porukka.
Kyykkyvatkaa äkkiä, jos krapsututtaa!
 
"hmm"
miksei jengi mieti tämmöisiä ennemminkin silloin, kun mennään nusaisemaan milloin ketäkin. Oletteko koskaan miettineet, monenko ihmisen kanssa olette välillisesti olleet sängyssä, sanotaan nyt vaikka niin, että jos lasketaan kaikki petikavereiden petikaverit ja vielä näiden petikaverit.

Ihmetyttää, ettei inhotauteja ole enemmänkin jaossa. Kun aika yhtenevät nuo perusbakteerikannat luulisi olevan suunnilleen koko väestöllä.
 
"vieras"
Vois oikeastaan tehä alotteen kaikkien Äitien puolesta, että Vonkaputoukseen meneville Äideille jaettais kurahousuja. Ei sitten tulis hörnästyä sitä pöpövettä sinne kaasariin. Onhan se aina riski, kun messuhalli täyttyy vedellä.:(

Onneksi asun Lapissa. Ei tarvi lähteä ryysteleen.
 
naurakaa
[QUOTE="vieras";24150899]Se oli varmaan ap joka nousi uimahallissa altaasta kun olin siellä ja vedenpinta laski ainakin 5cm yhtäkkiä.[/QUOTE]

Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
 

Yhteistyössä