Linkkejä kuviin kylpyhuoneista, jotka on tehty vanhaan taloon

16.05.2011
108
0
16
En oo blogeja lueskellut ja googlella en oikein löytänyt kuvia.
Kylppäriremppa siis tulossa ja vinkit olis kivoja :) Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten jos teillä on tiedossa kylppärikuvia niin laittakaa linkkejä :)
Toki sanalliset vinkitkin otetaan huomioon :D

Viimeksi muokattu:
Me asutaan 50-luvulla rakennetussa talossa johon miehen vanhemmat rakensivat varmaan alle 10 vuotta sitten kylppärin jossa siis suihkukaappi, pieni sauna ja pesukoneliitäntä. Pieni vessa rempattiin ennen joulua, en tiedä että milloin sille on aiemmin tehty jotain, mutta se oli ihan hirveä :D Jos mä huomenna muistan vielä niin voin koittaa saada kuvia, mutta ei noi ole sen kummallisemepia kuin taavalliset peruskylppärit uudemissa taloissa :) Ei oo mitään lasitiiliseiniä tai muita hienouksia, lattiassa kaakelit, seinät on puuta. Mä olisin kylppäristä tehnyt erilaisen, mutta ei vielä silloin asuttu tässä talossa.

[QUOTE="vieras";23817963]Me asutaan 50-luvulla rakennetussa talossa johon miehen vanhemmat rakensivat varmaan alle 10 vuotta sitten kylppärin jossa siis suihkukaappi, pieni sauna ja pesukoneliitäntä. Pieni vessa rempattiin ennen joulua, en tiedä että milloin sille on aiemmin tehty jotain, mutta se oli ihan hirveä :D Jos mä huomenna muistan vielä niin voin koittaa saada kuvia, mutta ei noi ole sen kummallisemepia kuin taavalliset peruskylppärit uudemissa taloissa :) Ei oo mitään lasitiiliseiniä tai muita hienouksia, lattiassa kaakelit, seinät on puuta. Mä olisin kylppäristä tehnyt erilaisen, mutta ei vielä silloin asuttu tässä talossa.[/QUOTE]

Laitahan kuvia :)
Oikeastaan kaikki kuvat, joissa näkyy miten kylppäriin on mahdutettu pesukone, wc-pytty, allas kaappeineen ja kylpyamme, on tervetulleita :D

Laitahan kuvia :)
Oikeastaan kaikki kuvat, joissa näkyy miten kylppäriin on mahdutettu pesukone, wc-pytty, allas kaappeineen ja kylpyamme, on tervetulleita :D

Koko kylpyhuone on melko pieni. Meillä ei kylppärissä ole pyttyä ja kylpyammetta, ja allas on normaalia pienempi. Allaskaappi on luonnollisesti kans pieni, ja se on muuten kulunut kosteudesta ihan hirveän rumaksi, kuten peilikaappikin. Sanoisin siis että miettikää sen kohdalla materiaalivalintaa! En tiedä miten hyvin tuollaisissa tiloissa yleensä ne kestää ja miten nopeasti nuo kului tuollaisiksi, mutta pari vuotta täällä on asuttu ja oli sellaiset jo kun muutettiin tähän. Kävin just vilkulemassa ja totesin, että tuohon kyllä saisi varmaan sen ammeen ja pytynkin mahtumaan, jos pesukoneen paikkaa vaihtaisi. Pesukone on sellainen normaalikokoinen sivusta täytettävä, joten sen kanssa voisi tehdä sitten vähän tiukkaa. Allas mahtuisi myös olemaan normaalikokoinen tai sellainen leveämpi systeemi jonka alla on leveämmät laatikot/kaapit, sellainen laitettiin vessaan.

Mut tosiaan tää talo on miehen papan rakentama ja miehen vanhemmat tulivat tähän ja rakensivat itselleen lisää tilaa kun maatila siirtyi heille, ja nyt me ollaan tässä talon vanhalla puolella miehen kanssa. Ennen kuin mä ja mies tultiin tänne asumaan, appivanhemmilla oli koko talo käytössä ja rakensivat tuon kylppärin alkuperäisen keittiön paikalle, ja hyödynsivät käsittääkseni vanhoja vesiputkia jne. Me oltais tehty miehen kanssa tuo kylppärin/saunan toisella tavalla, se allas on turhaan sellainen pikkuruinen ja samoin sauna on tosi pieni, enkä pidä suihkukaapeista :D

Yhteistyössä