mistä? Nätit kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
noi meinasin kesäksi tilata =)
ellokselta hinta 40 ?Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:mistä? Nätit kyllä on.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
noi meinasin kesäksi tilata =)
Rakas... Mä haen kaikenlaisia kenkiä...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:öö... mää käytän lähinnä tennareita...että ei ehkä ihan niitä kenkiä mitä haet...
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Rakas... Mä haen kaikenlaisia kenkiä...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:öö... mää käytän lähinnä tennareita...että ei ehkä ihan niitä kenkiä mitä haet...
Musta on ainakin hyvää vauhtia tulossa semmoinen...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Rakas... Mä haen kaikenlaisia kenkiä...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:öö... mää käytän lähinnä tennareita...että ei ehkä ihan niitä kenkiä mitä haet...
ookko sää kenkäfriikki?? :saint:
okei... ja miksi sua ei oo näkyny mussuttamassa... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Musta on ainakin hyvää vauhtia tulossa semmoinen...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Rakas... Mä haen kaikenlaisia kenkiä...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:öö... mää käytän lähinnä tennareita...että ei ehkä ihan niitä kenkiä mitä haet...
Eikös metsässä kannata kävellä enemmänkin tasapohjasilla?Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Mie tilasin nää elloksesta, makso 30e tosi ihanat luonnossa ja tukevat kävellessä
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:okei... ja miksi sua ei oo näkyny mussuttamassa... :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Musta on ainakin hyvää vauhtia tulossa semmoinen...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Rakas... Mä haen kaikenlaisia kenkiä...Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:öö... mää käytän lähinnä tennareita...että ei ehkä ihan niitä kenkiä mitä haet...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.crocs.fi/store/storekuvat.htm
mun on päästävä tonne ja heti *taivas*
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Nää kaikki!!! |O |O |O
http://www.kenkameklari.fi/newro.htm
Etkö oo kuullu koskaan luonnossa sanaa Se tarkoittaa sitä että kädessä se näyttää paremmalta kuin jonkun nettisivulla. Ei siinä mettää tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Eikös metsässä kannata kävellä enemmänkin tasapohjasilla?Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Mie tilasin nää elloksesta, makso 30e tosi ihanat luonnossa ja tukevat kävellessä