Limatulppaa vai muuta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 31+4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

31+4

Vieras
tunsin tänään töissä että nyt valahti jotain pikkusen housuun, mutta en ajatellut sen kummempia. Myöhemmin mennessäni vessaan pyyhkiessä tuli kirkas limainen klöntti, erittäin geelimäinen. Viikkoja vasta 31+4, olisiko voinut limatulppaa olla? Ensimmäistä odotan, joten en ihan tietoinen näistä asioista... Tarviiko tästä "välittää" vai jatkaa vain sen kummempia ajattelematta?

tunsin tänään töissä että nyt valahti jotain pikkusen housuun, mutta en ajatellut sen kummempia. Myöhemmin mennessäni vessaan pyyhkiessä tuli kirkas limainen klöntti, erittäin geelimäinen. Viikkoja vasta 31+4, olisiko voinut limatulppaa olla? Ensimmäistä odotan, joten en ihan tietoinen näistä asioista... Tarviiko tästä "välittää" vai jatkaa vain sen kummempia ajattelematta?

Limatulppa on vihertävä ja siinä on yleensä mukana myös verta...en usko, että sinulla on hätää, varsinkaan jos ei ole kipuja tms.

Mulla oli limatulppa aluksi ihan kirkasta geelimäistä ja paksua. Sitä tulikin sitten lisää seuraavina päivinä ja väri muuttui punertavaksi. Lapsivedet menivät tuosta noin. viikon kuluttua.

mulla tää tulppa oli sellanen desin viiva kahden kokonen ja tuli suihkussa *plumps* tuntu tosi oudolta jalkovälissä ja sen kerkes saamaan kiinni. Olin vähän järkyttynyt. Lapsi synty 2 vrk sisällä, viikkoja 38+, melko kirkkaan olonen oli, ei yhtään verinen, ehkä häivähdys vihreää, mutten vanno, kylppäri oli aika keltavaloinen.

Mulla tuli jo viikolla 26 semmosta kellertävää limaa yhden kerran. Nyt tuli toisen kerran semmosta kananmunan valkuaisen näköistä limaa ja viikkoja 29. Ei supisteluja tms. Voihan se olla jotain limatulpan paloja,tuskin tämä ainakaan ulostautuu moneen,moneen viikkoon vielä.

eli kai sitä ihan rauhassa sitten voi olla :) pientä "juilintaa" alakerrassa ollut, mutta voi olla että kuvittelen tuon pienen viattoman juilinnan suuremmaksi mitä todellisuudessa on.

Yhteistyössä