Limatulppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Urpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Urpo

Vieras
Millainen on limatulppa? Olen siis toista kertaa raskaana, mutta hieman on jäänyt tämä asia epäselväksi. Ekasta en ole sitä huomannut koskaan tulleen... nyt mietin millanen se edes on.

Mulla ainakin alkoi tulla silleen limatulppa että vessassa käydessä aina vaan tuli ja tuli sellaista kananunan valkuaisen tyylistä limaa paperiin vaikka kuinka pyyhki ja pyyhki. Ja sellasia isompia limppejä tuli alushousuihin.

Kaikki ei näe koko limatulppaa, se voi irrota vasta synnytyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Mulla on nyt noin viikon verran tullu tommosta sitkeetä limaa mitä edellä on kuvailtu mutta ilman veriviiruja ja viikkoja mulla on nyt 34+2

Voishan se olla ihan muuten vaan lisääntynyttä valkovuotoa.

Mulla alkoi irtoamaan limatulppa ekassa raskaudessa muistaakseni muutamaa päivää ennen synnytystä ja toisessa raskaudessa pari viikkoa ennen synnytystä. En nähny muistaakseni veriviiruja...

Siskollla muistelen että tuli myös muutamaa päivää ennen synnytystä mutta ihan kokonaisena könttinä :o

Mulla se oli ensin aivan tummanruskeeta tosi paksua mönjää (vanhaa verta seassa), siitä sitten vaaleni oranssin kautta aivan vaaleeseen. Sitä tuli yli viikon ennenkun poika sitten synty.

Uusimmat

Yhteistyössä