LIMATULPASTA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras1111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras1111

Vieras
Te joilla limatulppa irronnut ennen synnytystä, onko se ollut jonkin väristä??
Kellertävää tai vihertävää???

Itsellä tulee sellasta kellertävää/vihertävää limaa aina välillä, soitin kyllä synnärille, ei pitäs olla hätää tuosta väristä..mutta silti mietityttää!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
ihan vain valkoista ilman veriviiruja tms.? Minulla tulee sellaista limaa tänään, eikä ainakaan valkovuotoni ole koskaan ollut ihan tuollaista.

minulla ei mtn veriviiruja ole ollut.
pojat ovat syntyneet vuorokauden sisään kun on alkanut tulppaa tulla.

onko sinulla paljon viikkoja ? :)

Multa aikoinaan tuli ihan kunnon ruskehtavan punainen veriklöntti ulos...ja puolen tunnin kuluttua siitä rupes rytinällä supistelemaan..loppu menikin vauhdikkaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ihan vain valkoista ilman veriviiruja tms.? Minulla tulee sellaista limaa tänään, eikä ainakaan valkovuotoni ole koskaan ollut ihan tuollaista.

minulla ei mtn veriviiruja ole ollut.
pojat ovat syntyneet vuorokauden sisään kun on alkanut tulppaa tulla.

onko sinulla paljon viikkoja ? :)

Huomenna laskettu aika, joten saahan tuo jo tullakin.

limatulppa voi olla millasta vaan.se voi olla veriviiruista tai ihan kirkasta tai sameaa silikonintapaista.

voi irrota ihan milloin vaan.jopa kuukautta aikaisemmin. ja palasina pikkuhiljaa. kun sehän on limaa joka on kohdunsuulla joka irtoaa siitä kun kohdunsuu aukeaa.

joten.. kaikki aika- ja muoto/värivariaatiot on mahdollisia.

Mulla tuli ekasta päivä ennen synnytystä limaklöntti jota ei voinut muuksi luulla kuin limatulpaksi. Tippui pytyn reunalle. Ei veriviiruja. Vain vaaleahkoa limaa klönttinä.
Kahdesta seuraavasta ei ole aavistustakaan milloin on tulppa tullut..

Mun synnytyksiä on edeltänyt monen laisia limatulppia,on ollu keltaista klönttiä ja veriviiruista sekä ihan sellaista rusekaa,vanhan veren sotkemaa limaa...=)Mutta kaikissa tapauksissa on mennyt 1-2vkoa synnytykseen

Oliko se niin, että jo tulpan irtoamisen jälkeen ei saisi enää harrastaa seksiä ilman kondomia, vaiko vasta lapsiveden menon jälkeen?

limatulpalla ja seksin harrastamisella ei ole mitään yhteyttä ainakaan. ja yleensä lapsiveden jälkeen voi olla jo muut mielessä kuin seksit.. koska viimeistään 12 tunnin kuluttua pitää mennä näytille jos ei ole ole supistukset pakottaneet liikkeelle sitä ennen.

Yhteistyössä