limatulpasta..

Tämä on kyllä varmasti aika loppuun kulunut kysymys täällä, mutta vanhoista ketjuista en löytänyt mitään sopivaa niin kysympä sitten : eli onko jollain se limatulppa ollut ihan täysin kirkasta limaa, ei mitään viiruja tms väriä? en oikein keksi mitä muutakaan se iso limaklimppi olisi ollut..?
 
Täysin kirkasta -ei ihan, mutta veriviiruja sun muuta ei ainakaan ollut. Alkuun taisi olla ihan kirkastakin, mutta kun limatulppaa alkoi toden teolla irrota, oli se kellertävää. Veristä limaa tuli vasta synnytyksen ollessa ihan täydessä käynnisttä.

Koska sulla limatulppa lähti irtoamaan?
 
Samaa täällä myös mietitään!
Minulla kanssa viikon ajan tullut silloin tällöin kirkasta, nyttemmin kellertävää, ei viiruja eikä mitään seassa! RV 39+5.
Mites sulla Snoopy, kuinka kauan sitä kirkasta tuli ja kuinka kauan keltaista???
 
3 päivää sitten oli tuota kirkasta, sittemmin on ollu jatkuvasti sellaista punertavaa limaista vuotoa ja välillä kirkastakin, supistuksen jälkeen tulee enemmänkin, neuvolassa sanoi että kohdun suu aukeaa luultavasti, mulla nyt siis viikkoja 40+4. supistukset on koko ajan kovempia, mutta vielä olen kotona pysynyt..odottavan aika on pitkä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittupää:
Minulla tuli nyt aamulla kellertävä limainen klöntti, joku sormenpään elleipä pikkurillinpään kokoinen ja viikkoja vasta 32+6.. mutta ei kai se välttämättä mitään tarkoita??
Hello
mulla on nyt 37+6 ja limaa on tullu jo noin 4-5 viikkoo. Eli ei välttämättä merkitte mitään. Tosin mulle tää on jo 3 raskaus. Mullakin se on sellasta vihreetä "räkää" ja joskus tulee vähän ja joskus runsaammin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinpelipom:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittupää:
Minulla tuli nyt aamulla kellertävä limainen klöntti, joku sormenpään elleipä pikkurillinpään kokoinen ja viikkoja vasta 32+6.. mutta ei kai se välttämättä mitään tarkoita??
Hello
mulla on nyt 37+6 ja limaa on tullu jo noin 4-5 viikkoo. Eli ei välttämättä merkitte mitään. Tosin mulle tää on jo 3 raskaus. Mullakin se on sellasta vihreetä "räkää" ja joskus tulee vähän ja joskus runsaammin. =)

Juu ei pakolla tarkoita, itsellä meni kans reilu 30 ja poika syntyi vko:lla 39+3, ja sitä tulikin aina välillä. Vasta kun lima muuttui veriseksi niin poika syntyi.

 
Lueskelin lääkärisivuilta että tuo limatulppa uusiutuu jatkuvasti koko raskauden aikana, mut viikkoina ennen synnytystä saattaa vaa tulla isompia klönttejä/enemmän limaa, koska se tulppakin ois isompi siinä vaiheessa vert. alkuraskauteen!
 
Tähän vois sanoa et jos limatulppa menee niin ei tarvii kysellä olikohan se nyt tää. sen kyllä huomaa. iso kellertävä verinenpötkö tms. mulla tuli kans limoja erilaisia ja erivärisiä ja ne on sitä alkua ja sitten lösähtää se kunnon klimppi pois. voihan se kyllä osissakin lähteä.
 

Yhteistyössä