Limatulpasta kysyisin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Voisko joku ystävällinen kertoa millainen limatulppa on kun se irtoaa????
Multa tuli eilen sellaista kirkasta todella venyvää limaa ja epäilin että oiskohan se sit sitä! Viikkoja kyl vasta 34, mut pitkään jo supistellut. Kiitos etukäteen teille jotka viitsitte vastata, neuvolaan koitin soittaa mut eipä siä kukaan vastannut :(

Tuota venyvää limaa tulee koko raskauden ajan, ei lienen limatulppaa. Se limatulppa tulee todella harvoilla (en ite tunne ketään jolta se ois ennen synnytystä tullut)

Synnytyspäivän aamuna tuli sellaista vaaleanpunaista hieman ja mahassa tuntui hassulta, taisi olla siis ainakin vähän limatulppaa. Mun käsityksen mukaan se on sellaista paksua ja veriviiruista limaa.

Mulla tuli just tollasta venyvää paksua ja kirkasta limaa parin päivän ajan ennen kun synnytys käynnistyi. En ainakaan mitään varsinaista "tulppaa" eli isompaa könttiä huomannu tulevan. :)
Tsemppiä synnytykseen!

Mulla tuli limatulppa(ei ilmeisesti ihan kaikki9 4 päivää ennen synnytystä.Oli juur sellasta kirkasta sitkeää limaa,vähän ennen synnytystä tuli sit ilmeisesti loppu,joka oli veristä...mut sitä tuli aika vähän...

Yhteistyössä