limatulpasta,koska/millä viikolla teillä se irronnut, ja kauanko on kestänyt synnytykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on irronnut,mut en ihan tarkkaa tiedä koska.ehkä n 4-5päivää sitten ja eilen neuvolassa oli hiukan verta pissanäytteessä. neuvolatäti sanoikin että on varmasti limatulppa irronnut. mitä tuo tarkoittaa että on limatulppa irronnut? jotai vakavaa?

No sitä, että kohdunsuu valmistuu kun se suojaava tulppa poistuu. Synnytys lähestyy.

Mulla meni esikoisesta samalla kun vedet meni, poika syntyi siitä 13,5 tunnin päästä.

Kuopukselta meni osittain rv 37+ ja tyttö syntyi rv 38+2

Eikös se ole (jostain olen lukenut) että n.12-14pv sisällä on synnytys limatulpan irtoamisesta?

Itsellä irtosi rv39+5 ja rv39+6 synnytin, eli seuraavana päivänä.

Yhen kanssa irtosi ja lapsi syntyi samana päivänä(rv38),tokan kanssa irtosi ja meni yliaikaseks rv41,kahen nuorimman kanssa ei oo ees huomannu että irtoisi ja yliaikasia molemmat rv42: )

Mulle koko limatulppa on kuin urbaani legenda vaikka olen neljä lasta synnyttänyt,josko tän viidennen kohdalla saisin tähänkin asiaan omaa näkemystä,mutta pahaa pelkään!! :laugh: ei mulle myöskään ole koskaan gyne moisesta tulpan irtoamisesta kertonut!Joten ap:lle: ei se voi olla vakavaa! =) Lähinnä jos vedet menee tai lääkäri toteaa,että kohdunsuu lähteny aukeen niin tietää synnytyksen olevan lähellä! =)
Mua kiinnostais tietää muuten MILLANEN se surullisen kuuluisa limatulppa on,kunnen moista ole koskaan nähny?Mielikuvissani se on viinipullonkorkki mikä on venyvää limaa!! :laugh: :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä