Limatulpan "palasia"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Angel

Jäsen
23.01.2005
615
0
16
Mulla on nyt muutamana päivänä tullu vessassa käydessä kirkasta limaa, sellasta tosi sitkeetä, sitä tulee pieniä määriä kerrallaan, sellasia sormenpään kokosia klönttejä.

Voiko siitä päätellä suurinpiirtein milloin lapsi syntyy?

Mulla viikkoja vasta 31+5, mutta on ollu ennenaikaisia suppareita ja kohdunkaulan lyhenemistä, sairaalalevossa ja nesteytyksessäkin olen ollu, nyt olen kotilevossa.

Esikoinenkin syntyi 2½kk ennen laskettua aikaa, sekä mulla on myös tässä raskaudessa ennenaikauuden riski suuri (on todettu streptokokki positivinen, virtsatie tulehdus ja hiivatulehdus, kahteen jälkimmäiseen mulla on lääkkeet).

Haluaisin vaan tietää, että voiko nuo limatulpan palaset enteillä synnytystä esim. lähi viikkoina?

Voihan ne ja voi olla enteilemättäkin.. Itselläni tulppa irtosi palasina reilua vkoa ennen lapsen syntymää.
Käsittääkseni limatulppa voi myös muodotua uudelleen jos on hiukan jo irronnut.. ?!?!

mulla irtos eilen iso klöntti,tuntu selvästi ku irtos.sen jälkeen tullu limaa koko ajan oikeastaan.kättärllä sano että toisilla menee päöivä sen jälkeen ja toisilla kolme viikkoa...netissä luki jossai että yleensä menee 1-10 päivää.mut kai se riippuu siitäki et tuleeko tollai hulahtamalla vai osissa?ja vissii aika usein menee vedet sen jälkeen jonkun päivän päästä?aika yksilöllisiä taitaa olla kaikkit ällaset??

Alkuperäinen kirjoittaja äm7:
Voihan ne ja voi olla enteilemättäkin.. Itselläni tulppa irtosi palasina reilua vkoa ennen lapsen syntymää.
Käsittääkseni limatulppa voi myös muodotua uudelleen jos on hiukan jo irronnut.. ?!?!

Tämä selittäisi, kun itellä lähti jo viime viikolla käsittääkseni limatulppa, kun lääkäri oli vähän ronkkinut. Siis veristä limasita vuotoa tuli pari päivää. Sitten nyt tänä aamuna taas oli paperissa tosi iso klöntsä veristä limaa, enkä voi käsittää sen mitään muuta olleen kuin limatulppaa. Mutta perkule, olis pare tarkottaa että syntyy pian eikä viikon päästä, kun ollaan jo 40+3...

Täälläkin on koko päivän tullut pieniä, sitkeitä limapalasia. Mutta kirkkaita ovat olleet, ei veriviiruja tai muutakaan väriä ole ollut seassa. Huomenna alkaisi 39. viikko. Eli odotellaan, odotellaan... :)

....on siis nyt viikon verran tullut paljon limaa (lue:enemmän limamaista valkovuotoa) sekä sellaisia kananmunanvalkuaisen näköisiä klönttejä,mutta aika pieniä kuitenkin,just sellaisia sormenpään kokoisia.Saisi kaikkine supisteluineen minun puolestani merkitä vaikka synnytyksen lähestymistä!Kolmas lapsemme tuli vuosi sitten viikolla 36 maailmaan ja samaa viikkoa elelen nyt tämän nelosen kanssa:esikoiselta ja kakkoselta en huomannut mitään limoja enkä tulppia, mutta kolmannen kanssa tuli sellainen iso kellertävä klöntti vessareissulla noin klo 17 aikoihin ja poika syntyi illalla 22.40.Että kovinhan nämä ovat eri raskauksissa ja eri naisilla yksilöllisiä asioita,mutta toivotaan,että kaikki me,jotka jo massusta voisivat luopua saisivat pian lähteä tositoimiin!

Tsemppiä siskot!

Kassu

Yhteistyössä