limatulpan irtoamisesta kokemuksia?


eli minulla ollut muutaman päivän kun käyn pissalla ja pyyhin niin paperi oudon keltainen eli siis toki pissa voi värjätä sen kans mutta minulla ei ole ennen tämmöst ollut eli näyttäisi siltä niinku mukana olisi kellertävää limaa tai jotain sinnepäin. kokemusta mulla on siitä että limatulppa irtosi toisen lapseni aikana mut se oli ihan punasenkeltaista limaa. eli onko kokemusta kellään että limatulppa olisi ollut vain tosi keltaista limaa ilman verta?
voisikohan tää olla sellaista? vkoja vkonlopulla 35
 
Limatulppani esikoista odottaessa irtos n. 11 tuntia ennen syntymää, ja oli väriltään vihreän-keltainen + vähän verta. Mutta en valitettavasti osaa sanoa juuta enkä jaata sinun tilanteestasi... :ashamed:
 
Voi olla keltaista limaa, useimmiten veretön tulppa onkin melko keltainen. Kuulinpa juuri tuossa sellaisenkin, että limatulppa voi olla myös aivan juoksevaa, sen voi sekoittaa jopa lapsiveteen. Ja toisessa ääripäässähän tulppa irtoaa yhtenä isona möykkynä. Eli taitaa voida tulppa olla melkeinpä millainen vaan.
 
Vasta kolmannen lapseni syntymän yhteydessä huomasin limatulpan irtoamisen ja se oli kyllä ihan sellainen klöntti pöntössä ja aika vaalea.Tai muistutti aikalailla raakaa kananmunaa :wave: Limatulpan irtomaisesta meni 5 tuntia syntymään.
 
Mulla ekassa raskaudessa alkoi irrota pieniä klönttejä limatulppaa 2 viikkoa ennen synnytystä. Nyt tässä toisessa raskaudessa oon huomannu et limatulppaa irtoilee päivinä jolloin on enemmän voimakkaita supistuksia, eli kun kohdunkaulalla/-suulla on liikettä. Limatulppahan uusiutuu ja "vaihtuu" koko odotusajan, mut ei kaikki sitä erota normaalista emätineritteestä.
 
Minulla limatulppa irtosi yhtenä isona möykkynä vessareissulla 40+3. Vaaleaa limaa jossa mukana ehkä vähän verta. Muita tuntemuksia ei tuolloin ollut. reilu vuorokausi tästä supistukset alkoivat ja siitä vielä 16 tuntia niin poika syntyi 40+5..
 

Yhteistyössä