Likkunta, hiki ja suihku ... ärsyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pahh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pahh

Vieras
siis ei nuo ole ärsyttäviä vaan se että kun aamulla laitat ittes ihmisen näköseks, sitten harrastat päivällä liikuntaa ja tuut ihan hikiseksi, pitää mennä suihkuun ja sitten taas laittaa ittensä ihmisen näköiseksi.

Miten te toimitte.. ? Juu ja ei mahdollista liikkua vain aamulla tai illalla ;)

Mua kans ärsyttää noi ohjeet (esim. naistenlehdissä), kuinka liikutaan ruokatunnilla tai 20min päivässä.

Ruokatunti venyy melkosen pitkäks kun täytyy ottaa huomioon suihkuun yms. kuluva aika. Ja kyllähän se 20min aikaa löytyy helposti päivästä liikunnalle, mutta otetaanpa mukaan laskuun vaatteiden vaihto ennen liikuntaa ja suihku+muu laittautuminen jälkeenpäin niin ei sitä aikaa ihan helposti revitäkkään.

Mä liikun siis joko aamulla tai illalla mieluiten, jos aikataulullisesti ehdin liikkumaan vain päivällä niin yritän ettei tarvitse laittautua ennen tai jälkeen. Joskus on kuitenkin pakko laittautua monta kertaa päivässä ja tuhlata siihen aikaa ja hermoja.

Kannattaa opetella hyväksymään itsensä vähän vähemmän laitettuna, niin ei ole niin kova homma aina treenin jälkeen. Suihkun raikas on ihan ok, muuta ei tarvita.

Mä käyn keskellä päivää uimassa. Siinä menee n. tunti suihkuineen, ja on taatusti tehokasta. Muuten käyn lenkillä iltaisin, mutta uinnin otin ohjelmaan työpäivän keskellä suoritettavaksi, just ton takia, ettei tarvii erikseen käydä suihkussa sit enää, kun tulee käytyä siinä samalla. En hirveesti meikkaa enkä laittaudu töihin, ripsaria vaan, joten siinä nyt ei kauaa mene. Hiuksetkin vaan ponnarille. Ei kai aina tarvii olla niin laitettu :)?

Yhteistyössä