Äippä vaan
Tarvitsisi varmaan rahaakin, että voi ostaa niitä.
Miten te olette ottaneet puheeksi asian?
Miten te olette ottaneet puheeksi asian?
Olet pahasti myöhässä etkä pysty edes kirjoittamaan kuukautiset tai kuukautissuojat. Toivon, että tää on provo, eikä noin ankeeta äitiä oo kellään.Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28336560:Tulikin tyttö sopivasti kotiin.
Eli siis kukaan ei osaa antaa asiallista vastausta siihen, miten olette itse lähestyneet asian tiimoilta? Nuorelle sopivalla tavalla?
Lopeta hölmö provoilu, se ois varmaan jo jotain.Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;28336577:Meillä ehti nyt sitten isä hoitamaan homman ennen minua. Kai minunkin nyt täytyy äitinä sitten jotenkin osallistua vielä tähän.
"isä hoitamana homman".... öö ei ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vaan;28336577:Meillä ehti nyt sitten isä hoitamaan homman ennen minua. Kai minunkin nyt täytyy äitinä sitten jotenkin osallistua vielä tähän.
Et voi oikeasti olla tosissasi? Naisten juttuja et voi tai osaa kertoa tyttärellesi mutta miehesi pystyy siihen?Alkuperäinen kirjoittaja äippä vaan;28336594:No herranjumala. Ei ole provo. Nämä asiat ovat mulle vaikeita. Minun kanssani ei kukaan koskaan puhunut murrosiästä tai siihen liittyvästä, vaan kaikkea pidettiin lähinnä iljettävänä asiana.
Mies osaa meillä onneksi sujuvasti puhua tyttöjenkin kanssa.