Keskustelin juuri lasten kanssa alleista (minulla kun jostain syystä tuo hauis on hiukan väärinpäin). Poju sitten näytti kättään ja tokas "kato mullakin on" mine sitten sanoin että "työ olette puhdasta lihasta".. Ja siinä vaiheessa neiti puuttui asiaan..
"Sä olet äiti ihan likasta lihasta!" :ashamed:
"Sä olet äiti ihan likasta lihasta!" :ashamed: