Liivinsuojista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muihai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä niitä on ihan monissa marketeissakin lastentarvikehyllyssä. Tosin Ainun pitsisiä en suosittele, niissä ei ole mitään kosteussuojaa, joten niistä tulee läpi.

Mutta kun minä en pääse markeettiin. Olen vankina vauvan kanssa kotona ilman autoa 10 pv ja kävelymatkan päässä ei ole isoa kauppaa :/ Kiitos kuitenkin, on tämä maalla eläminen niiiin ihanaa :)

mitäs jos teet itse? =)
ei se kovin vaikeaa ole. pari vanhaa pyyhettä, isännän vanha flanellipaita
yksinkertaisimmillaan kerros flanellia, 2-3 kerrosta froteeta ja taas pinnalle flanellia. on imultaan parempia kuin ainun pestävät joissa imuna jotain vanua.
leikkaa kankaista samankokoisia sopivan kokoisia ympyröitä ja ompele kiinni. saumurilla helpoin. ompelukoneellakin saa ja onnistuu hätätilassa vaikka käsin.. ei ne sen kummempia tarvi olla ja hyvin toimii.

tai kotioloissa. ota yksi ä-pakkausharso. taita pitkäksi pötköksi ja tunge liiveihin niin että peittää molemmat rinnat.. tulee kyllä kunnon puskurit mutta onko sillä kotona niin väliä.. helppo pestä ja kuivuu nopsaan. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2005 klo 06:08 Muihai kirjoitti:
Mistä löytäisin nopeasti pestäviä liivinsuojia?

http://www.amauti.fi/ - tuolta ostin omani. Suosittelen!
Noissa suojissa on kosteusuoja sisällä, ei tule läpi. Tosi hyvät ovat olleet, ja tuli nopeasti kirjeenä postiluukusta kotiin saakka.
Nettikaupasta on helppoa ostaa vaikka yöllä kun lapset nukkuu jo! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 00:21 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2005 klo 06:08 Muihai kirjoitti:
Mistä löytäisin nopeasti pestäviä liivinsuojia?

http://www.amauti.fi/ - tuolta ostin omani. Suosittelen!
Noissa suojissa on kosteusuoja sisällä, ei tule läpi. Tosi hyvät ovat olleet, ja tuli nopeasti kirjeenä postiluukusta kotiin saakka.
Nettikaupasta on helppoa ostaa vaikka yöllä kun lapset nukkuu jo! =)

KIITOS! Tuo oli tosi hyvä linkki. Pistin heti kirjanmerkkeihin, sieltä löytyy vaikka mitä! =)

Yhteistyössä