Liitutaulumaali

Onko se ihan kökköä? paljonko kustantaa? pitäisikö taulun alareunaan tehdä 'kouru' karisevalle liidulle? mitäs jos maalaa monta kerrosta, jos on ihan kökkö? tuleeko tuplakökkö? onko ihan hölmö idea tehdä itse taulu? mille pohjalle on parasta maalata?

Kiitos, nam.
 
Mä ostin ikeasta taulun kehykset, siinä oli taustana se vaneri, maalasin ensin tartuntapohjamaalilla ja sitten kaksi kerrosta taulumaalia ja hyvä tuli, kehykset takasin ja seinälle siinä se on ollut, en tiedä auttaako noi kehykset sitten mutta ei tuosta oo mitään varissu.
Mun mielestä tuli hyvä, tyttö haluaisin yhden vaatekaapin oven maalata sillä, se on nyt harkinnassa
 
eräs
Minusta on hyvää tuo liitutaulumaali. Maalasin metallisen hyllylevyn, kun halusin magneettisen liitutaulun ja siisti siitä tuli. Muistaakseni maalasin kahteen kertaan. Hintaa en muista, mut ei tainnut olla ihan halpaa. Meillä on ko. taulu ollut lastenhuoneessa jo useamman vuoden.
 
Meillä mies teki liitutaulumaalilla lastenhuoneeseen vaatehuoneen oveen "taulun",johon tuo tyttö piirtelee...vielä ei olla siihen mitään "kourua"/listaa laitettu,kun ei osata päättää laittaakko vaiko ei :LOL:
Maali maksoi suunnilleen 30e/litra ja kahteen tai kolmeen otteeseen mies sitä oveen veteli.
 
JONSERED Karhunkantaja
https://www.netrauta.fi/portal/sisustaminen/sisamaalit/erikoismaalit/koulutaulumaalit/koulutaulumaali__1l__musta?pIndex=1&pCount=28&min=-1&max=-1&man=&st=&showall=

Edullinen?

Ja magneettimaalilla olen sählännyt kotona... tuolla en.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Kävin hypistelemässä liitutaulumaalipurkkia maaliliikkeessä mutta sinne jäi, hinta 28 euroa kun tuntui vähän liian hurjalta pienestä purkista.
Vaikka hinta tosiaan hurja niin siitä pienestä purkista riittää isoonkiin tauluun eli siihen nähden ihan ok hinta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Kävin hypistelemässä liitutaulumaalipurkkia maaliliikkeessä mutta sinne jäi, hinta 28 euroa kun tuntui vähän liian hurjalta pienestä purkista.
Vaikka hinta tosiaan hurja niin siitä pienestä purkista riittää isoonkiin tauluun eli siihen nähden ihan ok hinta.
Noin aattelinkin, enkä ihan koko kämppää aatellut maalata. :xmas: Kiitokset kaikille. :flower:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Kävin hypistelemässä liitutaulumaalipurkkia maaliliikkeessä mutta sinne jäi, hinta 28 euroa kun tuntui vähän liian hurjalta pienestä purkista.
Vaikka hinta tosiaan hurja niin siitä pienestä purkista riittää isoonkiin tauluun eli siihen nähden ihan ok hinta.
18.90 litrasta kova hinta? :eek: N. 10 neliömetriä kattaa sillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
Kävin hypistelemässä liitutaulumaalipurkkia maaliliikkeessä mutta sinne jäi, hinta 28 euroa kun tuntui vähän liian hurjalta pienestä purkista.
Vaikka hinta tosiaan hurja niin siitä pienestä purkista riittää isoonkiin tauluun eli siihen nähden ihan ok hinta.
18.90 litrasta kova hinta? :eek: N. 10 neliömetriä kattaa sillä.
No jos ton litran purkin tilaa netistä niin siihen on pkt päälle 13 euroa.
Itse lähinnä etin sitä maalia korjatakseni sillä kaupasta ostetun liitutaulun pinnan, joka siis oli mennyt rikki. Joten se 28 euroa sellaiseen pieneen taulunpalaan tuntui aika kovalta hinnalta. Toki jos sillä maalilla maalailee paljon muutakin, niin silloin hinta ei ole paha. Tosin ei varmaan tykättäis hyvää jos täällä vuokra kämpässä alettais veteleen mustalla seiniä ;)
Kaikki on niin suhteellista. Mutta joo mulle 50cm x 50 cm lautapalan maalaaminen 28 euron maalilla ( josta luultavasti loput ois jääneet kuivumaan purkin pohjalle ) oli melko kova hinta. Köyhä mikä köyhä. :ashamed:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:
No jos ton litran purkin tilaa netistä niin siihen on pkt päälle 13 euroa.
Itse lähinnä etin sitä maalia korjatakseni sillä kaupasta ostetun liitutaulun pinnan, joka siis oli mennyt rikki. Joten se 28 euroa sellaiseen pieneen taulunpalaan tuntui aika kovalta hinnalta. Toki jos sillä maalilla maalailee paljon muutakin, niin silloin hinta ei ole paha. Tosin ei varmaan tykättäis hyvää jos täällä vuokra kämpässä alettais veteleen mustalla seiniä ;)
Kaikki on niin suhteellista. Mutta joo mulle 50cm x 50 cm lautapalan maalaaminen 28 euron maalilla ( josta luultavasti loput ois jääneet kuivumaan purkin pohjalle ) oli melko kova hinta. Köyhä mikä köyhä. :ashamed:
No, jos noin laskee, niin oikeassa olet. Olen yleensä tilannut kerralla enemmän tavaraa, niin tuntuu halvemmalta. :D
 

Yhteistyössä