Liittyminen S-ryhmään (osuuskaupan valinta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kikka"

Vieras
Elikäs vihdoin ajattelin tuon kortin hankkia.

Nyt olen katsonut et HOK:n osuusmaksu on vain 35eur!
Asun kuitenkin Keskimaan alueella jossa osuusmaksu on 100eur.

Onko pakko valita juuri se, jonka alueella asuu? Vai täytyisikö siirtää kirjat hetkeksi vanhemmille Helsinkiin, että pääsisi halvemmalla? En löytänyt ainakaan itse sivuilta mitään mikä estäisi tämän, mutta varmuuden vuoksi haluaisin tietää onko joku muu tehnyt näin.

Jos joku ihmettelee miksi haluaisin päästä halvemmalla - olen opiskelija ja osa-aikatöissä, joten 100eur on iso summa..

Luultavasti et voi valita osuuskauppaa, johon kuulut. Esim. muuttaessa se tosin täytyy muuttaa itse, mutta itsekin olin ensin HOK:n alueella, mutta muutin osuuskaupan jäsenyyden sieltä Turkuun koska ei mun ole mitään mieltä kuulua HOK:n alueen osuuskauppaan jos en asu siellä. mm. kaikki tarjoukset ja bonsukaudet, joita tarjotaan, tulee HOK:n alueen mukaan mikäli kortti on sieltä. Et siis saa hyödynnettyä oman alueesi tuolabonuskausia ja sinulle tuleva jäsenposti koskee HOK:n alueen tarjouksia. Ei mitään mieltä.

Joo, sen voi valita myös niin että kerryttää osan tuosta satasesta bonuksilla.

Kiitos paljon Pesky selvennyksestä, ei kai se auta muuta kuin sijoittaa tuo isompi summa :) (tietysti osan maksan bonareilla mutta kuiteski..)

[QUOTE="Kikka";24406514]Joo, sen voi valita myös niin että kerryttää osan tuosta satasesta bonuksilla.

Kiitos paljon Pesky selvennyksestä, ei kai se auta muuta kuin sijoittaa tuo isompi summa :) (tietysti osan maksan bonareilla mutta kuiteski..)[/QUOTE]

Mä maksoin kanssa aikanaan osan bonuksilla, mutta nopeesti se sitten kertyi. :) Saa sen kuitenkin sitten pois, jos joskus eroat tai muutat toiselle paikkakunnalle (jossa halvempi osuusmaksu), niin sen sijoituksensahan saa takaisin.