Liittykää tähän ryhmään (kadonnut nuori mies)

http://haveyouseenthisboy.blogspot.com/

Tässä linkki blogiin.
Facefookissa on ryhmä nimeltä Finding Emil. Liittykää ja pyytäkää ystäviänne liittymään. Mitä useampi liitttyy, sitä todennäköisempää on, että jostain maailmasta löytyisi ihminen, joka tietäisi asiasta jotain.

Mä oon liittyny jo aika päiviä sitten, musta vaan tuntuu että emiliä ei enää löydy!
Liian kauan ollu kateissa... mutta, toivotaan että ilmestyiskin jostain yht äkkiä :)

Fogas
vaikka poliisi tekeekin kaikkensa niin joskus nuori voi kyllästyä elämänpiireihin täällä ja päättää ottaa hatkat ihan omaehtoisesti.

Tosin eikös tossa puhuttu jostain vaellus reissusta tai ainakin jotain sinnepäin (?)... :( tulee vaan mieleen että on joutunut jonkun sairaan ihmisen uhriksi..

toivotaan että löytyisi kuitenkin elossa

asdf
En mä kyllä.

Kun mä aikanaan karkasin kotoa enkä halunnut olla vähään aikaan kehenkään yhteydessä niin olisin ollut kyllä tosi vihainen tuollaisesta ajojahdista.

Mitä useampi liittyy ja saadaan ihmisiä ryhmään myös muualta euroopasta, sitä suuremmalla töódennäköisyydellä tämän ryhmän bongaa joku, joka tietää Emilin liikkeistä jotain. Mullakin on paljon ystäviä ympäri eurooppaa, ja kun se sana lähtee kiirimään, voi joku hyvinkin tunnistaa kuvissa olevan pojan.

Yhteistyössä