Liitoskivut

• Viestiketjun aloittaja epätieto
  • Ensimmäinen viesti
epätieto
Sanokaas ny joku mulle,mitä tarkottaa raskauden ajan liitoskivut ja miltä ne tuntuvat?Ootan toista lasta,ekasta tällasia ei vissiin ollut ja ny on jotain kummia tuntemuksia nivusissa ja häpyluussa.

No todennäköisesti ne ovat sinulla nyt juuri niitä. Minulla liitoskivut olivat sellainen tunne, kuin häpyluu voisi hetkellä millä hyvänsä paukahtaa halki + jatkuva jomotus... Ne liitokset löystyvät ja sillä sitä kipuilua voi tulla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
No todennäköisesti ne ovat sinulla nyt juuri niitä. Minulla liitoskivut olivat sellainen tunne, kuin häpyluu voisi hetkellä millä hyvänsä paukahtaa halki + jatkuva jomotus... Ne liitokset löystyvät ja sillä sitä kipuilua voi tulla.
No juu,mullakin tuntuu ikäänkuin jomotusta tuolla alueella,etenkin ku on ollu paljon jaloillaan,rv.24 mulla on tällä hetkellä menossa:)

Mulla ei jomottanut vaan vihloi häpyluussa. Ja synnytyksen jälkeen oli lonkat kk verran niin kipiät, että hädintuskin kärsin koiria pikapissillä pihassa käyttää ja Panadolia meni melkein aski päivässä. Nyt on vajaa 2kk synnytyksestä ja nyt alkaa pystyä liikkumaan mutta tuntuu niissä vielä vihlontaa.

Yhteistyössä