liiton ansiosidonnaisen hakemukseen apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap...

Vieras
olen aloittamassa opiskelut ens vuoden tammikuussa ja mulla olis oikeus liiton ansiopäivärahaan ja oon nyt täyttämässä sitä hakemusta..

Kun kysytään työttömyyden laatua, niin mitä laitan siihen kun teen viikonloppukeikkaa silloin tällöin ja oon kokoaikanen opiskelija, omaehtonen opiskelu kyseessä?

Laitanko mä silloin osa-aikatyö?

[QUOTE="vieras";25236449]Työkkäristä laitetaan paperit menemään liittoon, ota yhteys työkkäriin ensi hätään ja nuo täytetään vasta takautuvasti.[/QUOTE]

Työkkäriltä pitää saada paperit ennen koulun alkua jos meinaat ansiosidonnaista saada.

työkkäristä sain lausunnon et ei estettä maksamiselle. Ilmottauduis samalla työttömäks. Sekä sain lomakkeen jonka vien kouluun ja sen taas työkkäriin... et täyttyy se ehto. oon lähettämässä sinne noita palkkatietoja samalla, äitiyslomien ja kht takia mulla lasketaan se oikeus 2008 vuodesta.

kävin siis liiton toimistolla ja ne anto tän hakemuksen mulle mukaan ja sano et täyttää ja lähettää.. Siis enkö mä saa viä lähettää sitä, koska koulu alkaa 10 pvä?

kävin siis liiton toimistolla ja ne anto tän hakemuksen mulle mukaan ja sano et täyttää ja lähettää.. Siis enkö mä saa viä lähettää sitä, koska koulu alkaa 10 pvä?
No voi hyvää päivää taas! Olet maksanut liiton kassaan maksuja muun muassa saadaksesi vastauksia näihin kysymyksiisi. Käytä siis hyväksesi ja soita tai käy paikan päällä kyselemässä, vauvapalstat ei ole ihan parhaita siihen tarkoitukseen.

Yhteistyössä