Liin ohut muna?

• Viestiketjun aloittaja Thin95
  • Ensimmäinen viesti
Thin95
Moro.

Olen parikymppinen kundi ja mua on alkanut viime aikoina mietityttään mun kalun koko, ja etenkin sen paksuus. Olen toki aina tiennyt, ettei se mikään kovin suuri ole mutta nyt on jo pari mimmiä kommentoinut sen olevan tosi ohut. Jopa liian ohut, että tuntuisi kunnolla missään.

Noiden kommenttien pohjalta olen sit tietysti ryhtynyt vertaan omaani muiden kaluihin saunailloissa, salilla jne. Ja kyllähän se melko pienelle ja ohuelle vaikuttaa. En toki frendejen kaluja ole stondiksessa nähnyt mut tuntuu, et muilla on paljon isommat ja etenkin paksummat jopa lepotilassa kuin mulla stondiksessa.

Tuolla on pari kuvaa mun kalusta:

http://alastonsuomi.com/Thin95/images

Mitä mieltä, onko se tosiaan ihan olemattoman pieni? Pituus varmaan vielä menettelee mut se paksuus? Vai kuvittelenko mä vaan kaiken noiden parin kommentin perusteella?

Tuohan..
Moro.

Olen parikymppinen kundi ja mua on alkanut viime aikoina mietityttään mun kalun koko, ja etenkin sen paksuus. Olen toki aina tiennyt, ettei se mikään kovin suuri ole mutta nyt on jo pari mimmiä kommentoinut sen olevan tosi ohut. Jopa liian ohut, että tuntuisi kunnolla missään.

Noiden kommenttien pohjalta olen sit tietysti ryhtynyt vertaan omaani muiden kaluihin saunailloissa, salilla jne. Ja kyllähän se melko pienelle ja ohuelle vaikuttaa. En toki frendejen kaluja ole stondiksessa nähnyt mut tuntuu, et muilla on paljon isommat ja etenkin paksummat jopa lepotilassa kuin mulla stondiksessa.

Tuolla on pari kuvaa mun kalusta:

http://alastonsuomi.com/Thin95/images

Mitä mieltä, onko se tosiaan ihan olemattoman pieni? Pituus varmaan vielä menettelee mut se paksuus? Vai kuvittelenko mä vaan kaiken noiden parin kommentin perusteella?
On halko minun mulkkuun verrattuna, on ollut vissiin isovittuisia he jotka ovat sanoneet ettei oikein tuntunut tuo sinun mulkku missään. Älä turhia murehdi kyllä tuolla pärjää mainiosti.

Viimeksi muokattu:
N48
Ei hel....ti :) Kaikkea sitä luulee nähneensä tähän ikään mennessä mutta tuo veti nyt kyllä pohjat. Ei kai se oikeasti voi olla noin ohut? En ihmettele yhtään jos sanotaan ettei tunnu missään.

Missis
Turhaa kai tuosta on väitellä, kun faktat on kuvissa. Pienihän se on.

Mutta ei se tarkoita, että pieni välttämättä olisi huono. Oikea tekniikka plus ne näppärät sormet ja kieli, niin paljon on jo sillä pelastettu. Ja suuhun ja peppuunhan toi sopii aivan täydellisesti :)

Yhteistyössä