Liikutteko paljon?

EN!!! En liiku yhtään "huvikseni" ainoastaan sen mitä töissä on pakko, eli vien ruoka-annoksia ja seisoa tökötän kassalla..
Kuntoki on sen mukainen :whistle:
Päätin että sit aloitan kun paino alkaa junnaamaan ja varmaan sitten se on jo mielekkäämpää kun on tätä painoa tippunut jonkun verran..

Tara-Milana
Tällä viikolla tulee liikuntaa varmaan yhteensä
Kävelyä 4-5 tuntia
Jooga 1,5 tuntia
Baletti 1 tunti
Siihenpä ne taitaa jäädä, taas.
Syys masari täälläkin (liikunnankin suhteen).

(Parhailla viikoilla on tullut liikuttua yli 14 tuntia (liikunnan avulla kuluttanut noin 6000kcal -> Huh, milloin tuommoista on jaksanut tehdä?).

Tuossa muuten joillekin, jotka liikkuu paljon oiva apu ja motivaattori
https://www.polarpersonaltrainer.com/PersonalTrainer/index/fin/index.html

Limppari-Amppari
Mä pyöräilen joka pvä töihin ja takas,matkaan menee yhteensä tunti,sit meillä on koira,joten sen kaa täytyy ulkoilla ja sitten vielä töissä joudun liikkumaan aika lailla...siivoilen...

Sohvi-
Kasin aamuina mies vie kouluun eli kävelen iltapäivällä takas ja matkaa 2,5km. Jos taas muu kuin kasin aamu niin menen pyörällä kouluun ja tietty takas. Lisäks asutaan hissittömän kerrostalon tokakerroksessa niin rappuja tulee mentyä jonkun kerran ja koulussa kotiluokka on kolmannessa kerroksessa niin sieläki tulee rappuja juostua.
Lisäks pitäis alkaa sauvakäveleen kun hieronnan opettaja sano että jos en pian lähde niin en kävele kohta sauvojenkaan kanssa. :eek: Ja tarkotti sitä sillä että selkä on niin jumissa ettei se kohta enää mene enempää jumiin ja sit putoo jalat. Pitäis vaan saada ensin kunnon kengät millä ois hyvä käpsytellä. :)

mä liikun aivan liian vähän , mutta kun on perusluonteeltani niin laiska..
viikolla käyn aamuisin koirien kanssa aamulenkille eli juoksuu ja kävelyy. mutta muuten en sitten tee mitään.. usein iltaisin oon niin väsy että , joku muu saa käydä koirien kanssa :ashamed: ..
enpä tiiä jumpata pitäs alkaa jotta sais nää vatsamakkarat pois ja kiinteytystä mutta...

Sumppi21
Eipä tuu hirveesti liikuttua..mitä nyt leikin pikkusen kans ulkona ja pukkelen vaunuja... Kun saiskin itteensä niskasta kiinni ja sais kunnolla aloitettua urheilun...Ennen olin kilpaurheilija, niin ei ois ainakaan vaikeeta ohjelmaa itelle keksiä..

merelle
minä spinnailen 3 kertaa viikossa ja juoksen 4km lenkin 3kertaa viikossa lisäksi kävelen vaunujen kanssa ainakin 8km viikossa.kyllä siitä liikkumisesta tulee niin perhanan hyvä olo :D

Yhteistyössä