Liikuntatunnilla tänään...

ananaskirsikka

Aktiivinen jäsen
02.06.2006
4 052
0
36
...poikani oli saanut jalkapallon suoraan vatsaan, joku oli siis potkaissut. Vatsassa on pyöreä mustelma ja keskellä reikä, vertakin valunut sieltä. Varmasti sattunut ja kovin, mutta ei kuulemma opettajakaan mitään ollut huomannut, eikä poika ollut sanonut mitään... Vahinkohan tuo oli kuitenkin.

siis miten jalkapallo voi tehdä verta vuotavan reiän vatsaan? anteeksi nyt vaan mutta minulla heräsi heti epäilys että kyse ei ole jalkapallosta ja liikuntatunnista, vaaan fyysisestä väkivallan teosta ja kiusaamisesta. kysyppä pojalta vielä uudelleen kuka pallon potkaisi ja missä tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis miten jalkapallo voi tehdä verta vuotavan reiän vatsaan? anteeksi nyt vaan mutta minulla heräsi heti epäilys että kyse ei ole jalkapallosta ja liikuntatunnista, vaaan fyysisestä väkivallan teosta ja kiusaamisesta. kysyppä pojalta vielä uudelleen kuka pallon potkaisi ja missä tilanteessa.

Kyllä mäkin sitä ihmettelen, että miten voi olla mahdollista. Mutta ajattelin, että jos siinä on ollut kivi tms. kiinni. Tosin paita ei ollut rikki...

Ja itse hän tuli sitä näyttämään heti, kun koulusta tuli ja kertoi mistä on tullut. Jos olisi jotain muuta taustalla niin poikani tietäen epäilen, ettei olisi sitä heti näyttänyt vaan vasta nyt illalla itkeskellen siitä kertonut...

Mutta pitää nyt kysellä vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
kysele toki, kuulostaa aika oudolle :(
paranemisia pojalle, toivottavasti ei ole kovin kipeä :)

Joo, nyt liikuntatunti on muuttunut välitunniksi. Ja pallon potkaisi kuulemma luokkakaverinsa, joka on meilläkin kyläillyt toisinaan. Ihan kavereilta ovat vaikuttaneet. Kysyin myös oliko se tosiaan pallo mikä siihen osui, ettei kukaan ole potkaisuut, niin oli kuulemma.

Olenko ylihysteerinen, jollen luota pojan sanaan ja soitan ja kerron tapahtuneen opettajalle? Mä kyllä olen 95% varma, että juttu menee niin kuin poika kertoo...

Ainahan sitä omaan lapseensa haluaa luottaa. Usein vaan kiusaamisen haluaa salata. Jos olisi mun poika, niin ainakin opelle mainitsisin asiasta...Osaisi kiinnittää paremmin huomiota.

Yhteistyössä