Liikunnasta (ristiriitaisia oloja tullut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
:)

joo...kaikkea mäkin jaksan ressata,mutta kun mua on alkanut mietityttämään nyt liikunnassa ja sen harrastamisessa se että onko sen oikeasti hirmuisestikkin väliä miten sitä harrastaa ,kunhan jotain tekee edes?

itse olen tykästynyt nyt kävelyyn,hölkkään jo hieman , toivottavasti kesän mittaan muuttuu enemmän juoksuksi kuin kävelyksi.ja nyt joka paikasta mun silmiini osuu suosituksia toistensa perään,aerobista liikuntaa,kestävyyttä,lihaksia tulee treenata.

Siis APUA mä haluan lenkkeillä ja kohottaa kuntoani rauhassa :D Eikä haittaa vaika pari kiloa tippuis elopainoakin,mutta kunnon kohotus tässä päälimmäisenä mielessä.

:saint:

Ymmärsiköhän kukaan mua taas:)

Eiks se kumminki oo tärkeintä, että jollain tapaa liikkuu? Ja että siitä sais itelleen hyvän olon ja elämäntavan? Parasta on kun aloittaa sillä, mistä tykkää ja nauttii. Voihan sitä sit monipuolistaa valikoimaa, kunhan koukuttuu ekana liikkumaan.

Niinhän se on, ettei väkisin liikkuminen loppupeleissä mitään auta... päinvastoin tulee entistä kökömpi mieli. Kunhan jokainen omalla tahdillaan ja liikkuu mikä itselleen sopii ja niin paljon kun kullikin sopii...

Vaikka sekin, että mitä enempi liikkuu sitä enempi jaksaa (jaksaa yleisesti, on energisempi ja terveempi)

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Niinhän se on, ettei väkisin liikkuminen loppupeleissä mitään auta... päinvastoin tulee entistä kökömpi mieli. Kunhan jokainen omalla tahdillaan ja liikkuu mikä itselleen sopii ja niin paljon kun kullikin sopii...

Vaikka sekin, että mitä enempi liikkuu sitä enempi jaksaa (jaksaa yleisesti, on energisempi ja terveempi)

Mikähän liikuntamuoto mahtaa olla kyseessä :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Eiks se kumminki oo tärkeintä, että jollain tapaa liikkuu? Ja että siitä sais itelleen hyvän olon ja elämäntavan? Parasta on kun aloittaa sillä, mistä tykkää ja nauttii. Voihan sitä sit monipuolistaa valikoimaa, kunhan koukuttuu ekana liikkumaan.

Olitkin kerinnyt just vastata kun nostelin että eiks kukaan... :D

Juuri noin mäkin ajattelen,menee vaan nuppi sekaisin kun kaikkea kehitetaan tekemään :laugh:

No juu.

Liikuntahan tärkeintä on.
Jos taas kaloreita kuluttaa haluaa, jokainen lisäkilometri on plussaa.

Mä törmäsin juoksussa ongelmaan.
Jaksaakseen pidempään pitäisi juosta hitaita pitkiä lenkkejä.

Ja mä taas en haluaisi tuhlata aikaa, yritän siis juosta pidemmät lujempaa ja noilla lyhyillä voi sitten löysäillä, kun ne eivät muutenkaan kestä niin pitkään. :whistle: :laugh:

pääasia on, että liikkuu, edes jotenkin.

siinä vaan usein käy sitten niin, kun kunto kasvaa, paino putoaa ja mieli kevenee, niin alkaa tehdä mieli enemmän: kiinteämpää kroppaa, lisää voimaa, vauhtia, kestävyyttä, uusia lajeja... sillon on aika siirtyä uusille urille ja miettiä noita peruskestävyys-vauhtikestävyys -juttuja, lihasvoimaa ym. mutta nämä voi ens alkuun unohtaa vaikka pariksi kolmeksi vuodeksi ja miettiä niitä vasta sitten, kun (jos ) kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppari:
pääasia on, että liikkuu, edes jotenkin.

siinä vaan usein käy sitten niin, kun kunto kasvaa, paino putoaa ja mieli kevenee, niin alkaa tehdä mieli enemmän: kiinteämpää kroppaa, lisää voimaa, vauhtia, kestävyyttä, uusia lajeja... sillon on aika siirtyä uusille urille ja miettiä noita peruskestävyys-vauhtikestävyys -juttuja, lihasvoimaa ym. mutta nämä voi ens alkuun unohtaa vaikka pariksi kolmeksi vuodeksi ja miettiä niitä vasta sitten, kun (jos ) kiinnostaa.

Sinä sen sanoit tai muotoilit oikein:)

Yhteistyössä