liikkeet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma76

Vieras
Taas tämä aihe, mutta helpottaisi kuulla muitten kokemuksia! RV 29 menossa ja pari päivää sitten muuttui vauvan liikkeet täysin! Ennen tuli makuulle mentäessä myllerrystä ja potkuja kylkiin niin että henki salpautui, nyt kaikki sellainen on poissa! navan kohdalla ja siitä ylöspäin tuntuu jonkunlaista punkaamista kun painelee ja kokeilee ja tossa pikkareiden vyötärön kohdalla semmosta pientä kaivelua, muttei niin kun aiemmin että näki ulospäin asti! Ja tosiaan painelematta ja kuulostelelmatta ei tunnu juuri mitään. Voiko vauvan asennon muutos vaikuttaa niin radikaalisti jos on esim. asettunut pää alaspäin vai tuntuuko silloinkin potkuja? Sydänäänet mies kuulee vahvasti tuosta navan alapuolelta! Pitäisikö jo olla kiiruusti soittelemassa johonkin??????

Meijän poika oli hiljaista sorttia massussa. Alle rv 30 hän asettui jo raivotarjontaan ja varsinaisia potkuja ei hirveästi enää tuntunut. Liikkeet oli lähinnä muljahteluja ja kohotteluja eli kun vauva kohdussa esim. venytteli jalkaansa niin pieni kohouma näkyi masulla ja sama juttu pyllyn kanssa =). Vauvan raajat olivat kylläkin mulla istukkaan päin, joten jos hän potki, niin istukka aika hyvin ne vaimensi.
Jos vain tunnet liikkeitä, oli ne potkuja tai sitten muljahteluja, niin kaiken pitäisi olla ok. Toki jos huoli painaa, niin voithan neuvolaan soittaa.

Mulla rv 30, ja tekstisi voisi olla mun.. Mä kävin muusta syystä juuri lekurilla joka ultrasi ja mittaili, vauva oli asettunut nätisti pää alaspäin ja kaikki oli aivan mallillaan.

Vauvat vaan liikkuu erilailla ja omasi on varmaan asettunut nättiin raivotarjontaan, tilakin alkaa käydä jo ahtaaksi, siksi liikkuminen muuttuu.

Yhteistyössä