Liikkeelle! Eli kalluppi: laihduttajien liikuntaharrastukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phyllis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Phyllis

Vieras
Minä pyrin harrastamaan jotain liikuntaa vähintään 5 kertaa viikossa niin, että korkeintaan 1 päivä tulee väliä.

Yleensä teen niin, että aamulla jumppaan tai teen punttitreenin (meillä on kotona 2 kokoisia käsipainoja ja tanko + siihen painoja) ja illalla käyn joko lenkillä (reipas kävely/sauvakävely) tai pyöräilemässä tunnin verran. Tai sitten jompikumpi, eli jos aamulla oon treenannut, enkä illalla jaksa lenkille, niin en siitä revi stressiä, käyn sitten seuraavana päivänä lenkillä :) Mutta jos olen mässäillyt illalla, niin silloin revin itseni lenkille vaikka väkisin, vaikka oisinkin treenannut/jumpannut jo aamulla.

Syksyllä alan käymään jättipallojumpassa ja vauvajumpassa. Lisäksi "treeniohjelmistooni" tulee mukaan astangajoogaa muutamana päivänä viikossa (herään aamulla tekeen harjoituksen ennen ko poju herää).

Mites muilla?

ps. jos mun aamujumppa/punttitreeni kiinnostaa, niin voin laittaa ohjeet y-viestinä ;) Molemmat on sellasia, jotka voi tehdä kotona vaikka töllöä tuijottaessa.

mä oon koittanut käyä pyörälenkillä melkeen joka päivä.. tulee ajatteua semmoset 30min elikkä 12-14km. välillä oon käynyt myös uimassa, mut tulee vaan aika kalliiksi jos käy esim 3 kertaa viikossa... nyt on mennyt kaikki illat marjoja poimiessa, elikkäs n. 3-4 tuntia metässä samoilua..
saas nähä mitä sitä talveksi keksii.. yksin ku on niin kurja liikkua, varsinkin talvella

Hyötyliikuntaa tulee töissä jalkojen päällä .n3-4km päiväs.
Lisäksi poljen stepperiä 4-5ktr viikossa 20-30min
Käyn kävelylenkillä tai fillaroimassa 1-2krt viikos.

Yhteistyössä