Liikenteessä oli äsken yksi ÄÄLIÖ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Kyllä pikkasen olisi tehnyt mieli kysyä että koska on käynyt autokoulun ja ymmärtääkö turvallisuudesta mitään.... |O

Tien sivuun ajoi auto, hänen perässään tuleva pysähtyi keskelle ajotietä, ei käyttänyt vilkkua ei mitään, pysähtyi vaan siihen. No minä tietysti pysähdyin kanssa, odotin hetken ja kun ei tehnyt elettäkään lähteäkseen liikkeelle niin töräytin kerran torvea ja lähdin ohitse. Siitähän kuski raivostui, lähti liikkeelle ja kiihdytti niin että en päässyt ohitse.

Siis daa, ensin itse pysähtyy keskelle ajorataa käyttämättä vilkkua, ei lähde liikkeelle vaikka huomaa että takana autoja. Meni siinä sitten yksi risteyskin tukkoon kun kaikki muutkin mun takana olijat pysähtyivät...

Sitten kun yritän hitaasti lähteä ohi niin kuski vetää herneet nenuun ja kiihdyttää tosi kovaa eikä päästä ohitse...No eipä mua haitannut ajaa hänen takanaan mutta kummallista että pitää tehdä tuollaisia stoppeja ihan kesken kaiken... :o

Tuolla liikenteessä on kyllä jos jonkinlaisia toopeja. Tänäänkin joku pappa (80 ja kuoleman välistä) ajeli kevyenliikenteenväylää :/ Mun mielestä pitäis tulla laki, että kun on täyttänyt esim. 70, ajokunto tarkastetaan vuosittain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuolla liikenteessä on kyllä jos jonkinlaisia toopeja. Tänäänkin joku pappa (80 ja kuoleman välistä) ajeli kevyenliikenteenväylää :/ Mun mielestä pitäis tulla laki, että kun on täyttänyt esim. 70, ajokunto tarkastetaan vuosittain.

Jos papparainen luuli olevansa pyörällä liikenteessä.... ;)

Niin meinaan kävi mun työkaverille, tulee monesti pyörällä töihin. Eräänä päivänä sitten tulikin pitkän ajan perästä autolla, takapenkillä istui tyttönen 5-v. Lähti pihasta ajelemaan kohti työpaikkaa, kohta kuuluu takapenkiltä "äiti miksi ajat pyörätiellä?" Ei tosiaan ollut huomannut ollenkaan, onneksi takapenkillä oltiin valppaita eikä ehtinyt ajaa kuin muutamia metrejä, nopeasti kasvot punoittaen peruutti ja jatkoi ihan ajotielle asti.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Jos siellä osui vaan yksi ääliö kohdalle, niin hyvinhän sun matka on sujunut :kieh: :laugh:

Työmatka on onneksi vain 15 km, ei ehdi turhan paljon ääliöitä kohdata.... :)

Ja itse asiassa törmäsin myös toiseen ääliöön, tässä meillä on rajoitus 50 km/h ja joku ajoi hirveätä vauhtia ohitse, taisi olla aika lailla ylinopeutta, olisikohan onnistunut jarruttamaan jos olisi lapsi/traktori/toinen auto tullut pihasta, lähellä kuitenkin päiväkoti ja ala-aste.... :whistle:

Yhteistyössä