Liikaa pisteitä?!

• Viestiketjun aloittaja alama
  • Ensimmäinen viesti
alama
Mitä pitäis tehä?! :whistle:

Kun eilen alotin tua painonvartioissa, ja laskettiin niitä syötäviä pisteitä, niin mulle tuli reilu 30! Tietty painan niin hirvittävästi, että se paino jo nostaa niitä pisteitä... Mutta että yli 30 pistettä päivässä olisi syötävä?! Eilenkin meni vain puolet...

Onko pisteiden liian vähässä syömisessä haittoja? Kysyn tätä myös ensi viikolla siltä ohjaajalta, kun en eilen osannu kysyä... Mutta jos teillä jollain olis tietoa... :wave:

Shaina
Pärjäsit päivän 15 pisteellä..? Aika hyvin.. Yks piste on noin 50 kaloria, eli et sinä montaa eilen syönyt :) Jos elimistö saa liian vähän energiaa, niin voi tulla huono olo ja laihtuminen tyssää kun kroppa alkaa säästämään. Luulen, että pvssä sanovat ihan samaa, että syö vaan ne kaikki pojot! Kohta niitä kuitenkin nipistetään kun paino tippuu ;)

alama
No eilis päivä olikin kiireinen... en ehtinyt ajattelemaan syömistä. Tänään jo aamulla hurvittelin kalkkunaleikkeillä! Huh huh, kun saisi syötyä nuo pisteet! Pitäisköhän tilata pizzaa??? No, en varmasti! ;)

Shaina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 16:42 alama kirjoitti:
No eilis päivä olikin kiireinen... en ehtinyt ajattelemaan syömistä. Tänään jo aamulla hurvittelin kalkkunaleikkeillä! Huh huh, kun saisi syötyä nuo pisteet! Pitäisköhän tilata pizzaa??? No, en varmasti! ;)
Juu, pizzalla saa äkkiä pisteet täyteen ;) Mut kun aattelee, ett piste on 50 kcal (noin.. heittää vähän suuntaan jos toiseen) niin 30 pistettä on hikiset 1500 kcal! Mä laskin oman perusaineenvaihduntaan ( http://www.city.fi/fitness2/laskurit/perusaineenvaihdunta/index.shtml ) kuluvat kalorit ja se on 1569. Ja mitä enemmän painaa niin sitä enemmän "perusrutiiniin" kuluu.

Yhteistyössä