Liian vauvamainen 1½-vuotiaalle?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Onko tämä haalari liian vauvamainen 1½-vuotiaalle? Kävin tänään katselemassa tarjontaa, ja tästä olisin kiinnostunut, mutta myyjä väitti, että noin isolle pitää jo olla ns. vyötärömalli. Miksi, se ei minulle auennut.

http://www.reima.fi/images/resize/181/0/jpg/jpg/Templates/Reima/pics/uploaded/2E5F3F3D.aspx

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Sinähän se päätät mikä sun lapselle parhaiten sopii eikä myyjä!

Tietenkin päätän. Mietiskelin vain, että josko täällä joku osaisi selittää, miksi 1½-vuotiaalle pitäisi olla jo sellainen malli, missä on kuminauha vuötäröllä... mulle ei ihan auennut sen myyjän tarkoitusperät.

Onko sun lapsi hyvin hoikka? Jos myyjä ajatteli, että vyötärökuminauhainen istuisi paremmin, eikä esim. jäisi haarukset roikkumaan alas, kun liikuskelee jo itse?

Sitten vielä sellainen typerä kysymys, että onhan tuossa nyt sitten se kosteussuojahässäkkä, kun en tuotetiedoista oikein ymmmärtänyt :ashamed:. reimalla on muutenkin niin onnettomat noi nettisivut jotta |O. Meinaan siis vaan, että haluan ehdottomasti sellaisen talvihaalarin tolle mein pikkuisännälle, ettei tarvi kuriksia enää haalarin päälle kötöstää.

Alkuperäinen kirjoittaja arvailua:
Onko sun lapsi hyvin hoikka? Jos myyjä ajatteli, että vyötärökuminauhainen istuisi paremmin, eikä esim. jäisi haarukset roikkumaan alas, kun liikuskelee jo itse?

Hih, ei ole hoikka... se on sellainen jytky, raamikas pikkumies, ei enää vauvamainen kovinkaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Sitten vielä sellainen typerä kysymys, että onhan tuossa nyt sitten se kosteussuojahässäkkä, kun en tuotetiedoista oikein ymmmärtänyt :ashamed:. reimalla on muutenkin niin onnettomat noi nettisivut jotta |O. Meinaan siis vaan, että haluan ehdottomasti sellaisen talvihaalarin tolle mein pikkuisännälle, ettei tarvi kuriksia enää haalarin päälle kötöstää.

on reimatec, joten kosteusuoja. yleensä vauvamalleissa on pepussa enemmän vanua.

Pitää vettä kun on teipatut saumat.

Rome -haalari

Ominaisuudet:

*
Teipatut saumat
*
Useita heijastavia yksityiskohtia
*
Turvallinen, irrotettava huppu jossa irrotettava karvareunus
*
Hupun etuosa on pehmustettu ja muotoiltu
*
Kauluksessa, hihansuissa ja hupussa pehmeä vuori
*
Vuorissa koristeprinttaus
*
Heijastavat rukkaspidikkeet
*
Edessä pitkä vetoketju
*
Peffalämmikkeet
*
Kaksi läpällistä painonappitaskua
*
Lahkeissa ei sisäsaumaa, ei kulumista!
*
Säädettävät ja helposti irrotettavat jalkalenkit

Usein n. 1,5 vuotiaalle ostetaan vaate, jossa on kasvuvaraa. Esim. Reiman sivuilla suositellaan tässä tapauksessa ostamaan tuote, jossa on kuminauhakiristys vyötäröllä, jotta sitä ylimääräistä saadaan kerättyä sinne. Taaperon ero vauvaan on juuri liikkumisessa, vauvalla voi olla väljyyttä vaatteessa, sen häiritsemättä, mutta liikkuvalla lapsella tulee vaikeuksia, jos vaate "pursottaa" vyötäröltä, eikä sitä voi kiristää.

Uskon, että myyjä on tarkoittanut tällaista. Muutoinhan tuo haalari on tosi nätti.

Yhteistyössä