Liian vanha isäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Onko sellaista ikää, että mies olisi liian vanha tulemaan isäksi? (toki silloin kun ei vanhuuden takia pysty lasta siittämään...) Mutta esim. 50v tai vanhempi mies, onko outoa jos tulee isäksi neljännen kerran, monellahan on tuossa iässä jo lapsenlapsiakin.

No onhan niitä tänä päivänä paljonkin.

Mutta itse en haluaisi lapselleni vanha isää, toivoisin lapsen takia että hän on kuvioissa vielä pitkään eikä eläkeiässä kun lapsi menee kouluun..

Pitää ajatella myös sitä tulevaa lasta,mitä iloa on lapselle isästä joka on niin vanha kuin muilla on omat vaarit.Kaverini tuli isäksi 54 vuotiaana,edellisen liiton lapset kaikki aikuisia.
Terveys prakaa jo muutenkin,sitten pitäis vielä jaksaa ravata pikkulapsen kanssa ensimmäiset kymmenen vuotta.On yli kuuskymppinen kun lapsi menee kouluun,oma isä kuoli sydänvikaan vajaa kuuskymppisenä ja se sydänvika on perinnöllistä sorttia.
Siinä sitten kasvaa isätön lapsi.

on liian vanha.. mä olen sitä mieltäe ttä lapset pitäisi hankkia sellaisessa iässä että on mukana lasten elämässä vielä silloin kun lapset menee naimisiin ja saa omia lapsia..
mun mielestä on kamalaa kun tytöllä 22v on 80 vuotias isä.. :/

Entäs pariskunnat, joissa vaimo miestään 10v tai enemmän nuorempi, esim. jos vaimo on 35v ja mies 50v, niin nainenhan on vielä hyvästikin "lapsentekoiässä". Pitäisikö silti jättää lapset tekemättä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Entäs pariskunnat, joissa vaimo miestään 10v tai enemmän nuorempi, esim. jos vaimo on 35v ja mies 50v, niin nainenhan on vielä hyvästikin "lapsentekoiässä". Pitäisikö silti jättää lapset tekemättä?

Hyvä ihminen !
Jos rakastaa lapsia ja haluaa niitä...
niin luojan siunausta vain..

50v. miesten kunnoissa on aikamoisia eroja, jos on hyvin itsestään huolta pitäny ja terve, niin mikä ettei. Henkisiltä ominaisuuksilta luulisin että 50v isä parempi kun 20v.