Liian "stripparityylisiä" nimiä tytölle, mitä pitää varoa?

• Viestiketjun aloittaja ei halua nolata tulevaa lastaan?
  • Ensimmäinen viesti
ei halua nolata tulevaa lastaan?
Sellaisista nimistä kuin Candy, Anastacia, Crystal, Tiffany ja Angel tulee tottakai heti mieleen jotkut Amerikan peräkylien asuntovaunupuistossa asuvat stripparit.
Eli roskasakin nimiä.

Mitä muita sellaisia nimiä on joista tulee mieleen jokin roskasakki tai vastaava, joilla ei viitsisi nolata lastaan, ainakaan jos hän lähtee ulkomaille opiskelemaan ja/tai töihin joskus.
Suomalaisia ja ulkomaisia nimiä siis. Tyttäremme toinen nimi tulee todennäköisesti olemaan ulkomainen.

Alotta Fagina
Jaaha, jos ei kerran ole varma mitä kaikkia assosiaatioita ulkomainen nimi natiiveissa herättää, ja muiden mielipiteet sinua kovasti vaivaavat, niin eikös se olisi parempi pysyä ihan niissä suomalaisissa sitten?

Vaikka eihän suomalaisetkaan aivan yksimielisiä taida olla siitä mikä nimi on yliampuva ja mikä ei. Aika paha tilanne!

Kiminsu
Tatjana plus monet muut venäläiset nimet. Katso lehdestä mainoksia missä on näitä puhelintyttöjä yms niissä usein nimet myös.. Jasmin nimi on mielestäni erittäin kaunis mutta pelkään että sitä aletaan pilaamaan ala maailmoissa..

Anna-mulle-tähtitaivas
No jaa. Ei taida olla sellaista nimiä, josta ei joku vääräleuka keksisi pilkkanimeä.
Itse jättäisin väliin kaikki tv-sarjojen roolihahmojen nimet. Samoin unohtaisin filmitähdet ja teini-idolit. Pikku Brooket, Stephaniet, Jasminit. Larissat jne. kertovat jotain huolestuttavaa vanhempiensa arvomaailmasta.

Mielipideasia
Mutta siis niinkun monet, myös nimiasiat on mielipide asioita. Toiset tykkää toisista ja toiset toisista. Mutta olen kyllä samaa mieltä jo täällä esitetyistä nimistä. Itse odotan tyttölasta ja nimen valitseminen on kyllä todella vaikeaa.. Monet vanhemmat kyselevät ja haluavat usein juuri ns erikoisia nimiä, joista monet ovat mielestäni ikäviä. En itse antaisi lapselle täällä esitettyjä nimiä ja näitä uusia nuoria nais jenkki julkkisten nimiä. Mutta tosiasiassa melkeinpä kaikki nimet on jossain tv sarjassa, elokuvassa, laulajalla tms tms..
Jokainen kuitenkin antaa lapselleen haluamansa niemen, eikä se tee lapsesta taikka vanhemmasta sen huonompaa.

IHQ-naisjulkkisten nimiä tyttärille hei!
Ajatelkaa nyt, Paris Hiltunen, Jessica Simpanen, Carmen Sähköläinen, Stephanie Metsäläinen, Madonna Kikkonainen, Britney Keihääläinen, siis nuo olis niin ihanan international nimiä että oksat pois ;-P ;-DD

Yhteistyössä