Liian runsas lapsivesi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ventovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Ventovieras

Vieras
Onko kellään paljastunut syntymisen jälkeen syytä liian runsaaseen lapsiveteen??
Mulla huomattiin toi "ongelma" nyt viikolla 36 eikä lääkäri osannut sanoa mistä johtuu kun sokeri-ongelmaakaan ei pitäisi olla....
Tai onko jollakin ilmennyt syntymisen jälkeen raskausdiabetes vaikka arvot olisivat olleet testatessa (mulla rv 26) ihanteelliset?

Ei mulla synnytyksen jälkeen enää mitään vikaa huomattu. Odotusaikana tarkkailtiin vesimäärää 26 rv:lta alkaen. Synnytyksessä vettä tuli runsaasti, mutta poika terve! =)

mulla kävi kolmannen lapsen kohdalla niin ja gynekologi sanoi jo heti odotusaikana että kyse on siitä että se vesi on niin makeaa korkean verensokerinin vuoksi ettei vauva juo sitä enää. Vettä oli mulla 2 litraa ja synnytys käynnistettiin sen vuoksi kaksi viikkoa ennen lask.aikaa. Vauva painoi 4 kg ja oli aivan sokerivauva, sokerit heitteli ja vetelä syntyessään. Lastenlääkäri sanoi aivan saman syyn myös siihen lapsiveden paljouteen. Mä en silloin jäänyt siinä sokeri rasituksessa kiinni mut oli ne sokerit sit silti ollut korkeita. Senhän näki sit vauvastakin.

Meillä sama kun eliannalla,lapsella suolistotukos duodenaali atresia...tosin löydettiin jo ennen syntymää ultassa.Lapsi leikattiin heti syntymän jälkeen...tää on sit kyl tosi harvinaista!

Yhteistyössä