Liian pieni alapää?

  • Viestiketjun aloittaja Kazu
  • Ensimmäinen viesti
Kazu
En nyt tiedä kuuluuko tänne palstalle (ei varsinaisesti gyn-ongelma), mutta mutta...
Tuntuu siltä, että alapääni on liian pieni (jos nyt näin voi sanoa). Miesten kalut (ne normaali kokoisetkin :)) tuntuvat liian suurilta. Ei taho mennä sisään. En tiedä onko fyysisesti onglema vai jännitänkö niin paljon (ei oo vielä kauheesti kokemusta). alkaa vaan ärsyttää.
 
Enni
Mulla oli aikoinaan sama ongelma eli en pystynyt yhdyntään kun ei yksikertaisesti mahtunut sisään... Kävin gynekologilla tarkastuksessa ja sanoi, että ei ole rakenteellista vikaa että johtuu jännittämisestä.

Kannattaa kokeilla ihan omallasormella/sormilla ja totutella siihen tunteeseen että sisällä on jotain. Mulla kesti aikansa ennen kun totuin ja opin nauttimaan yhdynnästä. Mutta yhdyntä alkoisitten lääkärissä käynninjälkeen sujumaan kunaikamme harjoiteltiin:)
 
Jenna
Kyllä toi tutulta tuntuu, itsekin kärsin vielä 2-kymppisenäkin liiallisesta ""tiukkuudesta"". Kun olin 19, kävin gynellä kertomassa vaivoistani, ja hän erityisesti suositteli ""itsetutkiskelua"" kaikessa rauhassa. Koska ongelmanani oli myös orgasminsaanti, suositteli myös dildoa. Meni jonkin aikaa, ennenkuin rohkaisin mieleni ja hommasin dildon, mutta nyt voin kyllä suositella dildoa jo muillekin samoista ongelmista kärsiville. Dildon avulla opin löytämään itsestäni ""herkät paikat"", ja se auttoi myös rentouttamaan alavatsan lihaksia, jolloin varsinainen yhdyntäkin onnistui kivuttomasti. Dildon kanssa kannattaa käyttää liukastusvoiteita, jolloin dildon sisäänvienti on helpompaa, vaikka alussa dildon käyttö vähän jännittäisikin.

 
x&y
Oon jo lähellä 30 vee, synnyttänyt ja mulla ollut aina sama ongelma. Kostun ihan normaalisti, mutta penis ei kunnolla luisu sisälle. Olen epäillyt huulieni turpoavan liikaa tai jotain. Nyt olen aamuisin ja iltaisin käyttänyt ceridal intimeä ja on kyllä helpottanut.
 

Yhteistyössä